opnieuw echo gehad

Hallo decembermamma's,
vanmiddag opnieuw een uitgebreidde echo gehad.
dit ivm nierafwijking van ons overleden dochtertje.
omdat we nog vroeg in de zwangerschap zijn kunnen ze nog niks met zekerheid zeggen, maar alles zag er wel prima uit voor deze termijn.
alles wat met de 20wkn echo wordt bekeken zijn ze nu ook bij langs gelopen en alles lag op schema.
wat een stress weer voor zo'n echo, maar je kan je niet voorstellen hoe blij ik ben met dit bericht.
nu over vier weken weer naar de prenatale diagnostiek dan voor een vervroegde 20 weken echo. De gynaecoloog zei dat deze wel twee weekjes eerder kon want ik had een "mooie echo-buik" nou dat compliment nemen we maar weer mee.
iedereen de komende dagen succes met de echo's
groet Froukje

wat een geweldig nieuws joh!
ik ben blij dat alles er zo mooi uit ziet voor je!
natuurlijk is een echo altijd spannend maar van wat ik bij jouw lees is het bij jullie extra spannend.

een vervroegde 20 weken echo mmmm ik denk dat we dat allemaal wel zouden willen elke keer even gluren naar dat kleine wonder blijft mooi.

krijg je behalve de 20 weken echo nog meer echo's hierna?
sorry ben een beetje nieuwsgierig hoe het werkt.

veel liefs mariska

volgende week mag ik naar mijn eigen gynaecoloog dus ik denk dat we dan weer een echo krijgen.
wat we daarna gaan doen weet ik nog niet hangt helemaal af van wat ze zien.
Ik kan zelf ook nog niet zo ver vooruit kijken.......
Ben bij elke echo weer gerustgesteld voor een aantal dagen waarna de onzekerheid weer toeslaat.
maar volgens mij hoort onzekerheid bij een zwangerschap!

Wat een goed nieuws, wel heel fijn dat ze je 20w echo eerder doen dat geeft je toch meer rust! Nou meid hoop dat je toch lekker kunt genieten van je zw.

Liefs Elain

Terug
Bovenaan