hoi iedereen, het is nu bijna 4 weken geleden dat ik hier vertelde over mijn 3e miskraam. Ik moest met spoed geopereerd worden en sinds deze week is de laatste hechting uit mijn buik.met mijn man kan ik hier moeilijk over praten, hij is erg stil en zegt hier dus nooit(!!!) iets over, ik probeer mijn rotgevoelens dus wat te onderdukken, anders wordt ik helemaal gek als ik er alsmaar aan denk en het er niet met hem over kan hebben. Maar nu kan ik het niet meer wegsteken. Sinds vanmorgen is het weer een groot tranendal. Mijn zus kwam vertellen dat ze 6 weken zwanger is. of er een rotsblok op mijn hoofd viel.ze heeft pas haar 2e miskraam gehad en ze heeft nog geen kinderen, dus ik gun het haar van harte. maar ik gun de het mijzelf ook zo graag. ze snapte het natuurlijk perfect, want toen ik vorige maand zwanger was had zij dit gevoel.maar ja, nu zal het vandaag dus een rotdag zijn.morgen kan ik hoop ik weer wat beter aan. om me te troosten heb ik vanmorgen een pot foliumtabletten gekocht, als ik dan nu ook eens ongesteld wordt, dan kunnen wij er ook weer aan gaan denken. Benieuwd wat mijn man vanavond zegt, hem kennende zal hij mij helaas geen peptalk kunnen geven.