opnieuw een mijlpaal

vandaag weer een mijlpaal behaald..
vandaag alweer 39 weken zwanger.. het rommelt wel iets maar allemaal heel mild..(op de manier van he er rommelt toch nog wel hihi)
wel veel last van me rug, bekken en harde buiken..

morgenochtend weer controle ben benieuwd wat ze zeggen want de vk had eigenlijk wel verwacht dat we deze controle niet zouden halen omdat het al zo flink rommelde..

maarja de kleine vind het blijkbaar toch wel erg prettig in de buik haha.. toch maar minder koesteren die buik van me hihi

Hahaha.... Weer een mijlpaal bereikt! miss haal je de vk morgen toch niet :D zou fijn zijn :D:D:D

Mijn vk dacht dat we de controle van woensdag niethalen... maar zoals het nu lijkt red ik dat wel denk ik... :D

Laat je ff weten hoe de controle was morgen? en geniet nog van de laatste schopjes en porretjes.!!!

Liefs anneke

ja dat kan natuurlijk altijd.. mijn gevoel ging naar vandaag maar nog alles rustig maar je weet niet wat de dag nog brengt.. heb te minste vanmorgen normaal kunnen ontbijten hihi..

zal laten weten hoe de controle is gegaan..
hoop dat de kleine van je zich ook van te voren meld kunnen we beide genieten van onze wondertjes :-D

noh schopjes heb ik bijna niet wel porretjes en je zit als het van positie veranderd.. wel merk ik dat me rechte ribben licht gekneusd zijn.. zijn zo pijnelijk maarja de billen drukken daar ook continue tegen aan

Ik ook vandaag 39 weken!!!
Hoop maar dat het snel komt.
Mijn bloeddruk was zaterdag acceptabel maar vereist wel extra aandacht dus wrs vandaag weer controlle en anders woensdag.
Voel me verder redelijk hoor dus we wachten het maar af.

liefs louise

Terug
Bovenaan