opnieuw IVF

Hoi Meiden ,

Ik schrijf al een tijdje op dit forum , maar heb gisteren weer een pick up laten doen .
De 4de om precies te zijn .
Elke keer weer zo pijnlijk , hebben jullie ook altijd zo'n last ?
Ik had 11 eicellen , waarvan 1tje te klein ,
vanavond mogen we bellen of ze bevrucht zijn
en mogen terugplaatsing .

Het blijft iedere keer spannend , wie zit in hetzelfde schuitje en wil ervaringen delen ?

groetjes x

Hai Bloemptje,
Ik wilde je even veel succes en sterkte wensen! Ik hoop dat je een paar mooie embryootjes hebt en ook nog wat cryootjes overhoudt.
Veel sterkte en hou je taai!
Esk

Meid, heel veel sterkte. Ik duim voor een goed resultaat.
Veel sterkte met deze spannende uren en daarna weken!

Wenser

Hé Bloemptje,

Heel veel suc6 met je IVF!!!
Lees ik nu dat het ook de IVF is?
Wat klote is dat hè.
Wij hebben 2 icsi's achter de rug, beide mislukt.
Zie nu erg op tegen de derde.......maar ja dat wordt misschien pas 2010.
Nu even een break!

Succes met wachten, want de tijd duurt dan toch zo lang.

Groetjes Cis

Hoi,

Deze morgen bloed laten trekken , en vanmiddag had ik een beetje vuil verlies niet echt bloed maar ook niet normaal .

Ik ben echt een stresskip nu, we mogen vanavond bellen .
ik heb er geen goed oog in , mijn man wil het weer niet horen , hij blijft geloven maar ik na 4jaar
tranen met tuiten heb ik al gehuild vandaag
Wie heeft dit al meegemaakt ?
En kan mij uit mijn lijden verlossen ?
xje

Hey meis,

Veel sterkte met de zenuwen. Ik kan je niet uit je lijden verlossen. Wel had ik een vriendin die al een maand langer zwanger bleek te zijn dan ze dacht, omdat ze gewoon bloedverlies had gehad, wel minder, maar zij dacht dat het haar menstuatie was.

Hou je ons op de hoogte?
Had je nog cryo's?

gr.
Wenser
ps. Cis: ook een heftig verhaal. Ik hoop dat jullie

Hey meis,

Veel sterkte met de zenuwen. Ik kan je niet uit je lijden verlossen. Wel had ik een vriendin die al een maand langer zwanger bleek te zijn dan ze dacht, omdat ze gewoon bloedverlies had gehad, wel minder, maar zij dacht dat het haar menstruatie was.

Hou je ons op de hoogte?
Had je nog cryo's trouwens?

gr.
Wenser
ps. Cis: ook een heftig verhaal voor jou. Ik hoop dat jullie de moed kunnen houden en volgend jaar weer positief het traject in gaan.

Terug
Bovenaan