Opnieuw kwaaltjes

Nu we weer een paar weken verder zijn, zijn de kwaaltjes al veranderd?

Ik was heel erg moe, enorme pijn in me rug en heel prikkelbaar.

Nu is de vermoeidheid een stuk beter, de pijn in me rug is verdwenen en ben lang zo prikkelbaar niet meer.
Wel heb ik nu enorme misselijkheid, heel de dag door. En niets helpt. Mocht iemand anders misselijk zijn, gember werkt zeggen ze. Thee of zo eten.
Bij mij werkt het helaas niet..

Als iemand tips heeft, graag :)

Hey,
deze zwangerschap voel ik me gelukkig niet misselijk, de vorige 2 zwangerschappen wel namelijk.
Mijn tip is de hele dag kleine porties eten. Voor je opstaat eerst iets van een cracker eten en dan rustig opstaan.
Ik ben nog wel erg prikkelbaar, erg vervelend voor m'n dochter, maar ik kan er echt niks aan doen.
Liefs

Ik voel me gelukki ook niet misselijk. alleen als ik trek krijg dus dan moet ik gewoon wat eten en gaat het over. verder ben ik ook super prikkelbaar en toch ook wel sneller moe. ook veel last van hoofdpijn maar ik moet er allerter op zijn dat ik genoeg drink. dus daar zijn we mee bezig! Nadeel is dat ook echt super vaak moet plassen...

Ik heb helaas verder ook geen andere tips dan hierboven genoemd. Ik merk dat ik ook nog steeds een korter lontje heb. Vandaag voor het eerst het gevoel dat de ergste moeheid minder wordt. De misselijkheid is weg. Hopelijk wordt het bij jou ook steeds beter.

Terug
Bovenaan