Opnieuw naar andere huisarts?

<p>Ik ben vandaag met mijn zoontje (17 weken) naar de huisarts geweest. Helaas kon ik niet bij onze vaste huisarts terrecht dus kwam ik bij de huisarts in opleiding.</p><p>Afgelopen zaterdag is mijn zoontje die eigenlijk amper huilt heel onrustig. Op de vingers sabbelen, aan de oren trekken, gillen, veel trappelen en scheten laten en tot slot niet willen drinken (+/- 400 per dag) Als hij wakker is na een powernap is dat voor 10 minuten en wil dan weer slapen. Ook na een langer slaapje blijft hij huilen en ligt dus na 30 min weer in bed </p><p>Terwijl hij normaal gesproken 5 x 180+6 drinkt en amper huilt. Als ik een kwatier per dag haal is het bijzonder..</p><p>Maar dus zonet bij de huisarts geweest en ze heeft kort gekeken in de oortjes, keel en geluisterd naar de longen.</p><p>Het begon met: "oei oei oei.." zowel oren als keel waren rood en de ademhaling was wat schor. Máár ik moest maar gewoon naar huis gaan en afwachten.</p><p>Ik vond het persoonlijk een apart antwoord en ben een beetje verdwaasd weggegaan. Nu achteraf denk ik: Waarom heb ik niks gevraagd? </p><p>Nieuwe afspraak maken bij de andere huisarts? Of zal t niet ernstig genoeg zijn?</p>
 
Tsja, als hij echt oorontsteking ofzo heeft.. daar kunnen ze bij jonge baby’s gewoon niet veel aan doen. Het gaat vanzelf over. Zit je baby niet in een sprong/slaapregressie? Dat kan heel heftig zijn. Mijn dochtertje dronk toen ook echt bijna niets en wou ook nooit meer slapen ook niet ‘s nachts. 
 
Slapen doet hij juist wel haha! Heel erg veel, zowel korte van een uurtje maar dan ligt hij er na 10 minuten weer in. Nu ondertussen slaapt hij alweer 3 uur, net als vanmorgen. Maar na 3 uur slaap ligt hij na 40 minuten alweer in bed..
 
Terug
Bovenaan