Opnieuw nachtvoedingen

Hebben jullie dat ook?
Eline sliep al een tijdje snachts door, en sinds een zondag komt ze snachts weer. Nu drinkt ze niet veel. De rest van de dag ook niet trouwens. Gister was de laatste om kwart voor 8 omdat dat zo uitkwam. Toen heeft ze 180 papfles gedronken en komt mevrouwtje gewoon fijn om half 2! Toen dronk ze maar 100 en meldde zich weer om 6 uur. Wederom maar 100.
Dit had ik bij mijn oudste niet.
Iemand tips of andere info die kan helpen???
Fopspeen doe ik trouwens niet op bed omdat ze op haar buik slaapt en er dan opdraait.

Ik heb nu standaard op de komode een flesje diksap staan (klein bodempje diksap met veel water) Jochem slaapt ook op zijn buik maar ik doe even de fopspeen er in en haal hem er dan voorzichtig uit. Vannacht was het ook half 3. Fopspeen er in en er weer uitgehaald en meneer slaap nu nog. Als dat dus niet lukt gebruik ik het flesje diksap.

nou vervelend joh alina krygt kw v 7 de laatste fles dan 5uwant dan gaat m,n man naar z,n werk en ben ik wakker mevr is dan ook wakker dus vindt ik het niet erg hoop dat ze dit volhoudsucces ermee hoor he

Ze heeft voor vandaag al 4 flessen gehad en blijft maar rond de 100ml per fles hangen. Gaat dus echt nergens heen. Ben trouwens wel benieuwd wat ze vanavond met haar papfles gaat doen.

Ik zou gewoon een extra flesje rond 22:00 uur geven. Ik geef Sven de fles terwijl hij in bed ligt. Hij komt er zelfs soms voor... hij is 9 maanden jaja!
Soms hebben ze het gewoon even weer nodig!

O heerlijk, van kwart voor 8 tot half 2! Voor mij is dit luxe (Willem zit nog steeds op 2 nachtvoedingen!!)! Hahahaha, het is dus maar net wat je gewend bent. Maar toegeven ..... als je eenmaal gewend bent aan géén nachtvoedingen is het natuurlijk wel balen!
Ik denk dat ze gewoon een sprongetje heeft en over een paar dagen/weken 's nachts weer gewoon doorslaapt. Ik zou er maar aan toegeven, verstand even op nul en hopen dat het snel weer 'normaal' wordt.

Succes!!!!

Terug
Bovenaan