opnieuw pijn linksonder?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben ongeveer 6 dagen na mijn eisprong en ongeveer een week voor mijn ongi en ik heb sinds een uurtje opnieuw erg pijn linksonder in mijn buik. Hetzelfde gevoel als de eisprong.
Herkent iemand dit? Dit is toch geen innesteling? Of is het het eitje wat verder de eileider uitgaat etc. omdat er geen bevruchting plaatsvond?

Ik heb er echt flink last van (niet dat ik niet normaal kan functioneren maar het doet flink pijn!).

Alvast bedankt voor de reacties.

Groetjes,
Rosanne

ha, ik heb dit ook, het begon vorige week en het werd steeds erger. echt linksonder. ben naar arts geweest en volgens haar is het een kleine bloeding aan de eierstok als gevolg van de ovulatie. het bloed dat in je buikholte komt prikkelt je buikvlies en dat doet pijn. het kan echter geen kwaad en moet vnazelf overgaan. misschien is dit bij jou ook? hoe lang ben je al gestopt met de pil?
groetjes leetje82

Hoi Leetje,

Bedankt voor je reactie.

Ik ben nu weer een aantal maanden gestopt met de pil (sinds april dit jaar). Ik slikte hem maar even na de bevalling van mijn zoon.
We zijn nu officieel in de tweede ronde en ik moet 11 november ongi worden.

Ik voel precies mijn eisprong altijd en dit voelde hetzelfde vandaar!
Ga je dan ook wat bloeden? Als dat wat jij beschrijft gebeurt?

Nou, succes verder!!

Groetjes,
Rosanne

Ha Rosanne,
Je gaat niet bloeden als dit gebeurd, in ieder geval ik niet. Er is wat bloed in mijn buikholte terecht gekomen en dat moet vanzelf weer door je lichaam opgenomen worden. Ik voel mijn eisprong ook altijd (zelf toen ik nog aan de pil was) en dit voelde inderdaad een beejte hetzelfde alleen deed het veel meer pijn. ik hed mijn eisprong al gehad toen ik deze pijn kreeg. hopelijk gaat het bij jou ook gauw weer over en ben je gauw zwanger. de gyn. zei dat als ik pecht heb ik de pijn elke maand krijg, dus dat ik maar gauw zwanger moet raken. hopelijk lukt het.
groetjes leetje

Hallooo,
Ik had het er toevallig gister nog met Leetje over op de chat.
Ook ik heb deze maand nog steeds last van die "ovulatiepijn".
Tis een best vervelend gevoel he?!
Maar Leetje, even iets rechtzetten: als je aan de pil bent heb je geen eisprong. Toch weet ik wel wat je bedoelt want ook ik voelde die ovulatiepijn toen ik de pil nog slikte. Wat dat dan kan zijn......?!

even voor de duidelijkheid ik ben leetje1981....degene die dit schreef is leetje gewoon leetje dat ben ik dus niet, leetje 1981 die ik dus ben is van de chat

liefs LEETJE1981

p.s ik dacht even he?heb ik al gereageerd haha was ik het helemaal niet blon....t?

Ha teha
ik ben inderdaad een andere leetje als op de chat, beetje onhandig maar ja. ik weet dat ik geen echte eisprong had toen ik aan de pil was, maar voelde wel altijd iets, raar he. dat ik nu buikpijn had, is omdat mijn eileider na al die jaren aan de pil een beetje lui is geworden en nauw en dat ie een beetje gaat bloeden na de eisprong, dus vandaar.
groetjes leetje

Ahaaa... lekker handig al die Leetjes hier, hihi.
Is dat echt Leetje (zonder 1981) dat je eileider lui is geworden?? Wist niet dat dat kon.

Terug
Bovenaan