Opnieuw poging tot strippen...morgen CTG scan

Vandaag opnieuw bij de VK geweeest voor controle. Het strippen van afgelopen dinsdag heeft niets geholpen...nog steeds 1 cm ontsluiting en een half verweekte baarmoedermond. Niet voldoende dus, ze heeft het wel opnieuw gestript. Morgen om 11.00 uur een CTG scan bij de gyn.
Ik wil graag dat de bevalling wordt ingeleid, ben er echt zo super zat van! wanneer ik 2 weken overtijd loop, heb ik de datum 29 februari.... en daar heb ik dus ook echt geen zin in. Wil met de gyn afspreken dat de 27e echt de max wordt. Denken jullie dat ik kans maak? Haha!
Mijn bloeddruk is deze week twee keer 140/90 geweest, en ik slaap echt al super slecht. Denken jullie als ik zielig doe bij de gyn dat het helpt?
 
Beetje aandikken wil wel helpen ik heb namelijk ook flink aangedikt en word dus als de kleine zondag er nog niet is ook ingeleid. Misschien ligt het voor mij anders omdat ik al vanaf begin bij gyn voor controle loop maar hoop voor je dat je je zin krijgt.
 
zeker zielig doen huilend daar zitten dat je het echt niet meer trekt en dat er nu wat gedaan wordt.
Het kan zo gepiept zijn want ik ben het ziekenhuis in gegaan met gebroken vliezen en mijn baarmoedermond was nagenoeg nog niets verweekt maar diezelfde dag wel me zoontje op me buik mede dankzij de wee opwekkers.

succes
 
Terug
Bovenaan