Opnieuw proberen ...??

A

Anoniem

Guest
Waarschijnlijk is deze vraag al een aantal keer gesteld maar hoe gaat het nu verder met je cyclus na een miskraam? Is de bloeding die je dan hebt, eigenlijk je menstruatie en moet je dan vanaf dan weer beginnen tellen? Of hoe gaat dat?
Alysse

Hallo,

Meestal moet je tellen dat je na een mk ongeveer tussen de 4 en 6 weken weer normaal ongesteld wordt wel kan het iets erger zijn dan normaal. Zou wel minmaal 1menstruatie af wachten en dan zou je weer kunnen proberen zwanger te worden!!! Wens je trouwens toch nog heel veel sterkte met verwerken het is nogal wat!!! En ik hoop dat je gauw weer zwanger mag zijn want je hebt toch nu nog wat hormonen in je lijf wie weet, succes!!!

Liefs Sandy

Hoi,
bedankt voor je reactie Sandy!
Vandaag gaat het al wat beter dan gisteren, de grootste klap hebben we toen gekregen denk ik. Het liefst van al zouden we er onmiddellijk terug invliegen zodat ik opnieuw zwanger wordt. Ik weet dat het aangeraden wordt om en cyclus te rusten maar de vraag gaat zijn of we dit gaan kunnen. Sevens naar de dokter, eens horen wat hij zegt.
't Allemaal zo vreemd, de ene moment ben je zwanger en dan ineens niet meer en dat vind ik toch wel moeilijk. Ik zou gewoon terug zwanger willen zijn...
Veel liefs
Bisous
Alysse

Hoi hoi,

Hoe   en vanaf wanneer je weer moet gaan tellen weet ik ook niet. Maar mijn vk zegt dat het geen kwaad kan om gelijk weer zwanger te worden. Na mijn 1e miskraam was dit nl het geval en dat is een prachtig gezond kindje geworden. Ook nu hoop ik dat ik gelijk alweer zwanger ben, maar dat is nog even afwachten. Je wordt alleen zwanger als je lichaam er aan toe is, zei mijn vk. Is je lichaam er dus nog niet aan toe, wordt je ook niet zwanger.

Groetjes Joyce

hoi alysse (weet niet of ik je naam goed heb)

Je moet tellen vanaf de eerste dag van het bloedverlies. Mijn ervaring was (5 aug mk) dat ik me na een week weer goed voelde. Ik had   best een korte cyclus gemiddeld 24 dagen. Dat was na de mk 28 dagen. Dus ietsje langer.

Dus als je je goed voelt kun je er gewoon weer voor gaan. Ik heb mijn verstandskies eruit moeten laten halen ik moest een foto laten maken dus wij hebben bewust niet veel geklust.

Nu zijn de duivels weg en we gaan er weer voor!

Probeer wel ondertussen het te verwerken erover praten helpt enorm. Ik heb veel aan dre gehad van hier

kus talke

Terug
Bovenaan