opnieuw proberen

Een vorige maand ben ik erachter gekomen dat mijn zwangerschap was gestopt. Het kindje waar we op hadden gehoopt was er niet meer.

Nu gaan wij het ook weer proberen. Ik heb ovulatietesten gekocht van Mat Care via internet. Alleen de gebruiksaanwijz. is in engels. Is het nou zo dat allebei de strepen moeten even donker zijn? Ik had er vandaag een voor t eerst gedaan en de linker was donker en de ander niet zichtbaar/nauwelijks. Moet je het hele pipetje leeg spuiten (proberen) in daarvoor bestemde oogje/vakje?

Wie kan mij helpen?
Bedankt!!
Liefs Maaike

hoi maaike,

nee eerlijk gezegd heb ik geen ervaring met ovulatietesten.
ik wil je alleen heel veel succes wensen bij het opnieuw proberen zwanger te raken.
heb jij nog een ongi, na jou mk afgewacht?? of ben je eigenlijk meteen weer begonnen.
gr.debra

Hoi Maaike,

Zelf gebruik ik de ovulatietesten van CB, die zijn (ook) erg goed en betrouwbaar. Het merk van jou ken ik niet maar bij CB is het zo dat het niet even donker hoeft te zijn (de 2 streepjes) maar een donker streepje dan normaal wijst al op je eisprong. Erg veel succes en sterkte met het verwerken van je miskraam!

Groetjes F.

Hoi, ik ken het ook niet, maar heb die van de etos of kruidvat gebruikt. Die hadden ook een pipetje, je moest er maar een paar druppeltjes van in doen. En de streep moest donkerder of gelijk zijn aan teststreep, dat zal overal wel gelijk zijn. Succes hoop dat je vlug zwanger zal worden. Ik heb ze gebruik en was meteen zwanger (wel geluk denk ik). groetjes Anne

Terug
Bovenaan