opnieuw sporten

hoi hoi iedereen

ik heb tijdens mijn zwanger helaas helemaal niks kunnen doen kwa bewegen en sport vanwege de vele klachten. nu wil ik heel graag weet wat gaan opbouwen en beginnen zodat ik weer fit word en weer conditie krijg (en natuurlijk weer wat strakker wordt)
maar ik weet eigelijk niet hoe ik zou beginnen, wil graag gaan rennen maar is best lastig in te plannen omdat ik straks weer onregelmatig ga werken en dat betekend dat wanneer mijn man thuis is ik 9 van de 10 x aan het werken ben en andersom.(en het niet tot moeilijk word om de dag te gaan rennen) en om samen met demi te gaan rennen zie ik niet zitten.

hoe doen jullie dat nu? heeft iemand tips?
gr.

hoi sparkel,

Ik pas op de iets oudere baby van een kennis als zij gaat sporten en zij op mijn dochter als ik ga sporten.
Een van onze mannen past eenmaal in de week op de baby's als we allbei (soms samen) gan sporten.
Misschien ken je ook zo iemand in de buurt..........

suc6

Ik begin de week na het einde van mijn verlof ook met sporten. Ik ga naar een sportschool waar ik terecht kan als het mij uitkomt. Ik wil dan 's avonds gaan, zodat mijn man thuis is voor de kleine.
Eventueel kan mijn moeder ook even oppassen maar ik denk dat dit niet nodig is.

misschien is een loopband een idee?? hihihi dan hoef je de deur niet uit en dat kan je doen als ze slaapt :p en je hebt ook geen last van regen, wind enz hahahaha.

liefs, do

haha ja heb ook over een loopband nagedacht alleen die dingen zijn kei duur als je een fatsoenlijke wil.

en is heb ook nagedacht over oppas vragen maar het punt is dat ik haar niet daarvoor wil wegbrengen ze moet al voor mijn werk weg en als ik eens iets met mijn man alleen wil doen of als hij cursus heeft dus vind dat meer dan genoeg (anders heb ik het idee dat ik haar alleen maar wegbrengen en wil niet denken dat ik een kind heb om alleen maar weg te brengen zeg maar :S)

o en ik ben helemaal geen sportschool typje

maar goed wel bedankt voor jullie advies
ga er maar eens goed over nadenken wat beste is voor mij.
gr.

he sparkel,

ik ben ook niet een sportschooltype hoor, ik Yoga en dat bevalt prima. Ik breng mijn mannetje liever ook niet zomaar weg, maar heb wel geleerd dat als je nooit iets voor jezelf doet dat het ook niet goed is en ach het is dan misschien toch maar voor 2 uurtjes, misschien kun je het zo regelen dat je kindje dan ligt te slapen als jij gaat sporten, dan voel je je misschien minder schuldig.

groetjes maaike en suc6 bij je keuze

nou ik heb er niet echt tijd voor.
dan moet ik echt weer oppas vragen.om weer oppas te regelen.
anders moet ik in de avonden gaan sporten maar ondertussen heb ik het wel gehad in de avonden.als alle kids op bed liggen.
straks weer aan het werk dan verbrand ik genoeg met me onregelmatige diensten.hoorde ook dat het erg druk is op het werk.half 12 aan de koffie is normaal,zweet ze op haar hoofd bij me collega.
denk dat ik maar meer verlof ga opnemen hahaha.
toch mis ik me werk wel,maar ook dat thuis zijn is nog heerlijk.
iets voor je zelf hebben is idd wel belangrijk.
maar even alleen boodschappen doen of bij me vriendinnen op visite is al heerlijk.of even winkelen zonder kids.
gr marjan

Terug
Bovenaan