opnieuw starten na 4 jaar in de medische molen.

nooit gedacht dat we het opnieuw zouden proberen om zwanger te worden via de medische molen.na ons wondertje in onze armen te mogen sluiten 3 jaar geleden via icsi.altijd gezegd eens maar nooit weer.echter het begint nu te kriebelen het is nu of nooit,want de inwendige klok tikt ook verder,word 35 jaar dit jaar.en mijn zoon is nu 3 jaar oud.vind het zo leuk voor hem als hij een broertje of zusje erbij zou kunnen krijgen en ik droom er steeds vaker van om dit wonder nog eens te mogen meemaken.aan de andere kant moet je wel weer helemaal opnieuw beginnen.zh in en uit en zou het zo graag anders zien.ben na de geboorte van mijn zoon niet meer aan de pil gegaan,maar goed het is dus spontaan nooit gebeurd.alles tegen elkaar afgewogen maar nog een keer zwanger mogen zijn is voor mij/ons het mooiste wat nog een keer kan gebeuren.afgelopen week de telefoon gepakt en een afspraak gemaakt op het zh.volgende maand kunnen we langskomen.ben al wel een beetje nerveus.

spannend zeg

iook wij zijn na 3jaar medische molen zwanger geraakt en een prachtige zoon gekregen die nu inmiddels 3 is.

ik ben wel 1x spontaan zwanger geraakt erna maar dat werd een miskraam

ook heir kriebelde het en zijn we weer de molen ingegaan

ben nu ruim 38 weken zwanger van onze 2de zoon en wordt vrijdag ingeleid.

als de wens er is kun je eht traject weer aan meid
enne misschien gaat het net als bij osn vlotter dan de eerste keer

heel veel SUCCES

groetjes moekje

Terug
Bovenaan