Opnieuw tante geworden...

Hoi,

Vandaag voor de 3e keer tante geworden. Mijn broer belde toen ze net geboren was. We zijn meteen even gaan kijken. Wel even slikken hoor! Opeens schiet het door je hoofd, shit, dit hadden wij ook bijna gehad!! Zo klein, net een uur oud. Wat een wonder!
Samen met schoonzus even gehuild. Morgen gaan we weer even langs. We zijn maar even geweest nu. Komt toch wel even weer aan, had ik eigenlijk niet echt verwacht maar is wel reeel natuurlijk. Tsjongge wat ben ik opeens serieus zeg!
Bij terugkomst zelf nog even geklust voordat vriendje de nachtdienst in zou gaan. Hij had eerst geen zin, was moet etc. maar na het zien van die kleine.....
Hopen dat het deze maand raak zal zijn! zucht....

Groetjes Ineke

Hoi meissie,
Dubbel gevoel dan he, zo'n klein hummeltje: heel herkenbaar, voor ons allemaal wel hier denk ik! Ach ja, en jij mag ook wel eens serieus zijn toch? En ff verdrietig zijn? En nou maar hopen dat jullie raak hebben geschoten (lijkt de kermis wel, en u wint prijzzzzzzzzzzzzzzeeeennnnnn!!!! Een echte knuffel!)
Liefs Solleke

Hi Ineke,

Wat een dubbel gevoel moet dat zijn zeg. Je bent voor je broer en zijn vrouw natuurlijk harstikke blij maar toch doet het zeer. Fijn dat jullie er samen even over konden huilen. Lieverd, ik hoop dat het hartstikke raak was en dat je over 9 maandjes nog een traantje laat maar dan omdat je je eigen wondertje in je armen sluit.

Liefs,
Daantje

Hey Ineke
van harte met je nieuwe familielidje he? Sja, ik weet het, het is weer even slikken. Ik zag vandaag opeens veeeeel dikke buiken. (niet zo gek als je op de afd gynaecologie in de wachtkamer zit...)
Maar ook buiten! Duss....
Ja en dan ga je weer fantasere......

Nou over een tijdje schrijven mientje, pientje en stientje hier hetzelfde en waarschijnlijk zagen ze ons dan met die dikke buik waar ze dan jaloers op zijn.

En zoals je merkt kunnen we elkaar hier aardig oppeppen, iets wat we soms behoorlijk nodig hebben!! En uuhhh....neem gewoon een lekker stuk chocola !!!

dikke X Costa

Heb geen chocola in huis!!!!! Moet nodig shoppen maar heb het zo druk. Ben hevig op zoek geweest naar een rieten poppenwagen. En...gevonden binnen mijn prijsklasse!! Staat nu even bij ons in de huiskamer, past daar erg goed zo bij ons interieur...
Ga hem vanavond geven. Zie ik de kleine ook weer even.
Gaat nu wel weer hoor. Gaan wij lekker nog meemaken allemaal. Alhoewel zo'n bevalling.... Maar dat gaat ook wel lukken, toch?

Liefs Ineke

Terug
Bovenaan