Hi allemaal.Even een korte samenvatting.Al eerder een post gemaakt hier dat ik nog niet ongesteld ben geworden sinds het stoppen met de minipil.<br />Ik geef nog borstvoeding, Ongeveer 4x per dag, kleine meid is nu 8 maanden, bijna 9 maanden (2-12-2020). <br />Ik was in de tussentijd toch nieuwsgierig of ik wel ovulatie had dus ben wezen testen. Vorige week woensdag (18 aug) met ovulatie van clearblue (de uitgebreide digitale versie) een hoge vruchtbaarheid als resultaat. De dag erna (do 19) piek gehad. Toen ook seks gehad. <br />Nu heb ik al een paar dagen symptomen..naja..klachtjes moet ik het maar even noemen..:*Misselijk<br />*Rugpijn en krampjes in onderbuik alsof ik ongesteld moet worden<br />*Smaken veranderen<br />*Geur lijkt wat sterker te zijn<br />Ik lees echter dat eerste symptomen pas later zijn.Vanochtend ook getest maar negatief. Misschien toch te vroeg nog getest..<br />Misschien schijn symptomen en zit het allemaal in m’n kop…<br />Gezien ik na het stoppen met de minipil nog niet ongesteld ben geworden, alleen een paar dagen een paar veegjes, weet ik ook niet wanneer ik ongesteld moet worden. Volgens m’n fitbit over ongeveer 8 dagen..<br />Naja…dat dus de situatie.Iemand die me even wat zekerheid kan geven?<br />Schijnzwangerschap? Te vroeg getest? <br />Thanks x<br /><br />