opnieuw verloren

Dit is de tweedemaal dat ik hier terecht kom. Drie weken ben ik voor de tweede keer een miskraam gehad.
Ik begrijp er niets van, waarom???
Het is alsof je hele wereld instort en ze kunnen dan nog geen reden geven ook, echt frusterend.
Momenteel ben ik heel onzeker van mezelf, want ik voel me geen echte vrouw meer ... ik kan ons eigen kindje niet dragen ...
Wie heeft er net zoals mij behoefte aan uitleg hieromtrent of is er iemand die mij iets meer uitleg kan geven over het waarom van een miskraam?

Isabelle

Hallo Isabelle,

Het spijt me enorm dat je zoveel verdriet hebt. Ik kan het helaasniet verklaren. IK heb zelf 2 kindjes verloren tijdens mijn zwangerschap. 1 met 21 weken en een 2de met 24 weken.

Het gevoel van ik ben geen vrouw meer ik heb weer gefaald ken ik erg goed. Iedere dag opnieuw probeer ik het te verwerken. Ben best een "sterke vrouw". Op het moment van je verlies heeft dat alles geen zin. Ik heb nog steeds geen antwoorden en zit in de medische molen.

Ik lees je verhaal en herken mezelf in. Alleen moet je het een beetje tijd geven kan je een beetje helder gaan denken. Erken je verdriet en uit het ook. Jij bent een moeder en jij weet wat je voelt.

Heel veel sterkte.

een mama van 2 engeltjes

Hallo,

Ik vind het voor jou ook heel erg. Hebben ze bij jou een oorzaak gevonden, jij zal al over de helft van je zwangerschap. Wat erg allemaal! Het leven kan soms echt heel zwaar zijn é ... niet te verstaan!

Jij ook heel veel sterkte xxxxxxxxx

Hoi, ik herken je gevoel.Dit is mijn eerste miskraam en ik ben erg bang dat er ook een tweede gaat komen.Mijn lichaam heeft mij immers al een keer in de steek gelaten.Het waarom zullen we pas te horen krijgen als er meerdere gaan plaats vinden.Een vriendin van mij heeft drie miskramen gehad en is nu al 16 weken zwanger en alles gaat goed.Hier werd ik gelukkig weer positief van en ik hoop jij ook.

Liefs en sterkte Yvon

Terug
Bovenaan