Opnieuw vloeien 5 weken na bevalling

<p>Hi dames,</p><p>ik vraag mijzelf af of meer dames hier last van hebben gehad en wat de ervaring is.</p><p>5 weken terug ben ik bevallen en heb hierna ruim 1,5 week flink gevloeid. Hierna was het veel minder en makkelijk op te vangen met klein maandverbandje/inlegkruisje. Nu dacht ik vorige week dat het einde wel in zicht was omdat het echt minimaal was maar gister begon ik opeens weer helderrood bloed te verliezen. Is dit normaal? Ik herken dit ook niet als menstruatie omdat ik dan 2 dagen heftige buikpijn heb want nu niet het geval is.</p><p>Groetjes S</p>

Ik zou toch denken aan een menstruatie. Je lichaam moet alles weer opnieuw opstarten. Misschien dat het daarom anders is. Wel balen hoor, als je weer ongesteld bent geworden. Dat is iets wat ik met mijn 2 zwangerschappen totaal niet gemist heb. 

Ik had dit ook, na 4.5 week begon ik ook weer ineens te vloeien. Helderrood. Nadat ik 2 weken niet meer had gevloeid. Had de vk gebeld met de vraag of dit mn eerste menstruatie al weer was. Dat leek haar wek erg vroeg, en het leek ook niet op menstruatie qua hoeveelheid zeg maar. Maar volgens mijn vk kun je tot 6 weken af en aan vloeien. Dus ik denk dat het normaal is?

Kan nu ook door De warmte opspelen. 
Na mijn laatste zwangerschap heb ik wel 12 weken af en aan gevloeid.... zelfs dit was normaal volgens de vk. 

Misschien wat actiever geweest de laatste dagen? Daar kan je ook opnieuw van gaan vloeien... Ik dacht ook heel lang dat het zo goed als voorbij was, en had dan ineens toch weer helderrood bloedverlies. Heeft best een tijd geduurd voordat het echt gestopt was.

Kan wel je menstruatie zijn. Ik heb altijd behoorlijke klachten gehad een week voor NOD. Na mijn bevalling heb ik alleen de eerste menstruatie aan voelen komen. Daarna nooit meer zo'n buikpijn gehad als eerder. 

Kan toch goed je menstruatie zijn hoor!
Ik heb na de bevalling 3 weken gevloeid. Toen precies 1 week niet, en toen begon het weer voor 5 dagen. Precies 4 weken later vloeide ik weer. Dus ik was toch echt ongesteld geweest die 5 dagen! 
Ik zat daardoor gelijk weer in een goede cyclus, netjes elke 4 weken. Had ook echt niet gedacht dat het zo snel weer terug zou komen. 
Gewoon afwachten of je over een paar weken weer vloeit, dan is het je menstruatie geweest! En vrij veilig... want anders ben je zó weer zwanger...

Terug
Bovenaan