opnieuw voorstellen en ik zit ergens mee!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Mijn naam is Linda en ik ben 31 jaar oud. Ik ben getrouwd en we hebben 2 prachtige meisjes van bijna 4 en 2 jaar. Ik heb sinds 1 dec 2010 weer werk als doktersassistente en daarbij ga ik 2 avonden in de week naar school.

Mijn man en ik willen heel graag nog een 3e wondertje en eigenlijk wilden we hiermee gaan beginnen op het moment dat ik bijna klaar zou zijn met mijn studie (feb 2013). Maar bij de nacontrole van de jongste hadden ze wat aan mijn eierstok gezien wat er niet hoorde. Dit is weggehaald en ook een gedeelte van mijn eierstok. Het was een cyste verder niets engs gelukkig. De gyn heeft toen gezegt dat we niet te lang moesten wachten met het proberen voor een 3e maar ik was toen nog maar net bevallen. Op controle was alles goed niets aangegroeit dus heb ik gevraagt wat hij niet te lang vind. Hij zei dat ik rustig aan kon doen. Heb toen ook een studie opgepakt en werk gevonden en het loopt allemaal heel goed. De laatste tijd voel ik mijn baarmoedermond zitten, mijn man kwam hier achter en toen ik ging voelen voelde ik dit ook.Misschien een kleine verzakking of het niets maar vindt het toch spannend. Begin juni moet ik weer voor controle naar de gyn ik ga ik met hem overleggen wat we het beste kunnen doen. wachten of ervoor gaan. We willen allebei heel graag nog een 3e kindje ik weet niet precies wat ik nu moet doen. Mijn gevoel zegt ga ervoor maar mijn verstand zegt ja dat weet ik dus niet helemaal.
Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren of wat jullie zouden doen als je mij was.
Alvast bedankt meiden

Liefs Linda

Tsja, een beetje moeilijk vind ik!!

Als het verder geen kwaad kan dan zou ik er gewoon voor gaan!! Anders krijg je over een aantal jaar wel spijt en dan ben je misschien te laat..

sluit me aan bij de woorden van Muisv!
En oh ja Welkom!!!!

hoihoi,
als eerste welkom (terug)
en tja ik denk dat ik even de uitslag van de gyn zou afwachten. laat je heel goed informeren, ik denk dat je hem (haar) het beste om advies kan vragen wat betrefd je lichaam.
als jullie het echt willen en de gyn zegt dat je niet te lang meer moet wachten zou ik er toch voor gaan na dat bezoek. je weet immers ook niet hoelang het gaat duren voordat het raak is
succes en hou ons op de hoogte

Hay meid,

Wat goed dat je hier even je hart komt luchten! We helpen je graag.

Als ik dit zo lees, willen jullie al een tijdje een derde kindje. Steeds waren er redenen om dit niet te doen. Aan de ene kant zeg ik ga er voor en aan de andere kant is het misschien verstandig het onderzoek even af te wachten.

Ik zou als ik jullie was denk ik het volgende doen:

Juni is dichtbij! Vraag na het onderzoek groen licht voor een zwangerschap! En ga er dan lekker voor! Na het onderzoek weet je waar je aan toe bent en kan je met een gerust hart voor de laatste keer zwanger worden........

Ik wens je heel veel succes!

Liefs Jessica

Dank jullie meiden, we waren zowiezo van plan te wachten totdat ik bij de gyn ben geweest. Alleen we zouden wachten totdat ik bijna klaar zou zijn met mijn studie (2013).

Ik blijf alleen met het gevoel zitten wat als ik te lang blijf wachten misschien zijn we dan te laat. Het is natuurlijk elke keer spannend of de cyste weer terug komt want, die kans is er, De gyn heeft toen besloten om niet de hele eierstok eruit te halen omdat we nog een kinderwens hebben maar wel met het risico dat de cyste terug kan komen, En nu komt het erbij dat ik mijn baarmoeder kan voelen (in het begin en aan het eind van mijn cyclus) de een zegt dat dit kan, de ander zegt ach misschien een verzakking, Maar ik wordt er verschrikkelijk zenuwachtig van.

Juni is inderdaad dichtbij dus we wachten wel af. En in de tussen tijd kan hier lekker mee kletsen.

Liefs Linda,

Terug
Bovenaan