Opnieuw voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve mama's,

Misschien kennen sommigen mij nog van het juli 2006 zwanger worden forum. Destijds was ik op 18 juli uitgerekend. Mijn verbazing was dan ook groot toen Liselotte al op 9 juni ter wereld kwam. Ik heb nog wel een poosje meegeschreven, maar ik vond met mijn huilbabietje al snel aansluiting bij de juni mama's en ben ook met hen meegegaan naar een msn-community. Zo af en toe kwam ik nog wel eens terug, maar het werd daar steeds rustiger.

En nu vond ik jullie zomaar hier! Wat leuk! En inmiddels zijn er allemaal mama's bijgekomen, van augustus en september. Eerst las ik alleen maar mee, maar ja, jullie hebben Te leuke discussies en Onderwerpen, ik Moest weer gaan reageren, hahaha. Even wilde ik dat nog een beetje anoniem doen. Niet om jullie, maar omdat ik momenteel hier ook op een ander forum rondbanjer. Maar ik vergeet mijn eigen anonimiteit steeds en heb al een paar keer met mijn eigen naam ondertekend. En mede omdat ik niet de enige ben die hier zo heet (wat op zich al uniek is, hoe vaak hoor je de naam Tamara nou?), vind ik het toch wel netjes om weer wat over mezelf te vertellen.

Nou, daar komt die dan:

Ik ben Tamara Schaap, mama van Max-Friso en Liselotte. Max-Friso wordt in november 3 en Liselotte is dus van 9 juni 2006. Ik ben getrouwd met Mark en wij wonen in Heerenveen. Ik werk 28 uur per week als opleidingsadviseur, Mark werkt fulltime. MF en LL gaan 3 dagen in de week naar de creche, die 200 meter van ons huis is. Ik hoop dat dit eerst even voldoende is, natuurlijk beantwoord ik graag veel van jullie vragen ;)

Groetjes,
Tamara

Hoi Tamara!

Welkom hier! Leuk dat je bent aangeschoven! En leuk ook nog een moeder uit het noorden erbij, want het noorden is wel erg ondervertegenwoordigd op dit forum.
Oh en trouwens, woensdag (dus overmorgen al) hebben we een noordelijke forum-dag. We gaan 'sochtends naar Monkey Donky in Groningen. Als je zin hebt om mee te gaan, dan ben je van harte welkom!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan