Opnieuw voorstellen

Hallo allemaal,

Ik zal me even opnieuw voorstellen want op dit gedeelte van het forum is het even geleden dat ik heb meegelezen en gereageerd.

Ik ben Carina, op 25 november 2006 ben ik moeder geworden van Stijn, ons eerste kindje. Ik was tijdens de zwangerschap veel op dit gedeelte van het forum te vinden, maar na de geboorte was het hier zo rustig dat ik naar het moeders najaar 2006 forum gegaan en dit gedeelte was ik eigenlijk al weer vergeten, maar ik zag dat Sil het noemde op het andere forum.

Dus vind ik het wel erg leuk om hier weer mee te doen, aangezien ik hier veel "ken" uit de zwangerschap en bovendien zijn onze kindjes natuurlijk echt allemaal even oud, dus hebben jullie waarschijnlijk meer adviesen waar ik wat mee kan.

Groeten Carina

Hoi hoi,

Ik ken je inderdaad nog wel (tenminste je naam komt me bekend voor) van toen we nog zwanger waren. Gezellig dat je er weer bij komt!

Ik heb een zoontje van 23 november. Dus 4,5 maand!

Liefs,
Issie

Hoi Carina.
Ik ken je niet en jij mij waarschijnlijk ook niet. Ik heb dit forum namelijk pas ontdekt toen ik al bevallen was.
Ik ben 28 jaar en heb twee november-dochters; Kyara van 18-11-2002 en Chloë van 22-11-2006.
Gezellig dat er steeds meer moeders bijkomen.
Groetjes Sil

Hoi Carina!

Leuk inderdaad, weer een paar extra moeders erbij op het forum!!
Hebben we nog meer om over te discuseren haha..

Ik ken jou volgens mij ook niet, ik was namelijk 4 december uitgerekend en was in mijn zwangerschap wel al af en toe op het december forum. Ik ben 23 November bevallen van een dochtertje! Na de bevalling heb ik nog even op het december forum gezeten maar het is toch fijner om te kunnen praten met moeders waarvan de kinderen even oud zijn vind ik.
Het scheelt natuurlijk maar een paar weken maar toch...

Nou, hopelijk tot snel weer!
Groetjes 4dec

Hoi Carina,

Leuk weer iemand erbij.

Ik was 7 november uitgerekend en ben op 20 november bevallen van een dochtertje, Hannah. Nu dus ook 4,5 maand oud. Ze is ons eerste kindje.

Karin

hallo,

Ik was toen ik zwanger was ook veel op dit forum te vinden.
Ik ben net 20 en heb nu mijn eerste kindje.
Ik was 4 november uitgerekend maar mijn dochter Chiara en  is 13 november geboren.

groetjes Lindy

Leuk, nieuwe mama's erbij. Ik ben jou ook wel op het najaars forum tegen gekomen.
Ik was uitgerekend op 29 november en ben op 25 oktober bevallen van een mooie meid Iris, maar ben lekker bij het november forum gebleven. Voel me meer een november moeder.

Hoi!

Ik ben Natasja en Anne is mijn eerste kindje. Ik was eerst op 7 januari uitgerekend, maar dit was bij de tweede echo al 13 december geworden en uiteindelijk is het november geworden!
Ik ben nu op zowel het november als het december forum aan het meelezen en babbelen!

Groetjes,
Natasja
en
Anne (29 november)

Terug
Bovenaan