opnieuw voorstellen

ik was wel op het jg forum maar niet altijd actief
zal me effe opnieuw voorstellen

ben annegien woon in het westland en ben zwanger vd derde
onze oudste is 4,5 (meisje) en de jongste (van maart 2 jaar)
ben nu dus zwanger van de derde en gaat nu erg goed
de eerste weken erg ziek geweest en heb er ook medicijnen voor geslikt
de eerste is geboren doormiddel van een keizersnede dus ben nu onder behandeling in het zh
heb vorige week de 20 wk echo alles was goed gelukkig en we weten ookal wat het wordt........................een jongen, leuk leuk leuk

misschien kunnen jullie je ook opnieuw voorstellen of vraag ik nu iets overbodigs??????

Hoi Annegien,
Ik ben Dessie 32 jaar kom uit de provincie utrecht.
Ik heb een zoontje die in oktober 5 word en een dochter die in april 1 is geworden.

Ik weet nu dat ik zwanger ben van een jongen wat ik ook heel erg leuk vind.
Ik heb 1x een buitenbaarmoedelijke zwangerschap gehad voor mijn dochter en heb toen 1 eileider verloren ik was snel daarna weer zwanger.

Nou gezellig dat je dr bent want hier is het heeeeel saaaai hopen dat het weer drukker gaat worden.
Groetjesss Dessie

ik merkte idd dat het hier erg rustig was, effe wat levebn erin, zal effe op andere sites reklame maken

leuk ook een jongen, belangrijkste uiteraard dat alles gezond is.
ik had zelf alleen gedacht dat het een meisje zou zijn, dus moest effe omschakelen toen ze zeiden dat het een jongen was, maar we zijn uiteraard dolblij

Hallo,

Ik ben Leonie, bijna 30 jaar en voor de derde keer zwanger. Mijn vorige zwangerschap heb ik helaas moeten afbreken met 23 weken omdat het kindje een ernstige afwijking had. Daarom ben ik deze keer onder controle van een gynaecoloog en heb ik al een aantal echo's gehad. Vorige week heb ik de 20-weken echo gehad en alles is in orde. Het is een meisje. Nu mag ik als ik wil weer naar een verloskundige, maar ik twijfel nog een beetje.

Verder heb ik een dochter die in september 3 wordt en een man ( ik ben sinds 5 weken getrouwd ).

Ik hoop dat meer mensen zich voorstellen, ook diegene die alleen meelezen en dat het hier wat drukker wordt.

Hoi dames,

Ik ben Trudi, 28 jaar, getrouwd met Remco en moeder van Jasmijn (12-02-2008). Wij wonen in Alkmaar.
We zijn dus in verwachting van nummer 2. Ik ben 6 december uitgerekend. Vandaag dus 20 weken en 5 dagen.
Heb de 20 weken echo al gehad en alles zag er goed uit.

Hoop dat het hier inderdaad wat gezelliger word.
Ik zal zelf ook mijn duit in het zakje proberen te doen.

Liefs Trudi

hallo allemaal.

ik doe ook nog gewoon mee hoor.
ik ben Wendy 25 jaar, 3jaar getrouwd en ben nu zwanger van ons derde kindje.
ik heb twee zoontjes de oudste is nu 3 jaar en de jongste is nu 16 maand.
we weten niet wat het word maar als ze me het volgende week vragen of ik het wil weten denk ik toch dat ik ja zeg.
ik ben 16 dec uitgerekend dus wie weet een kerst kindje hihi

Hoi allemaal,

Ik ben Saskia, 32 jaar, getrouwd met Leon, we wonen in Ommen (Overijssel) en ik ben 20 weken zwanger van ons eerste kindje, ben 21 december uitgerekend.
Maandag 10 aug hebben we de 20 weken echo, spannend..

groetjes!

Terug
Bovenaan