Opnieuw voorstellen.

A

Anoniem

Guest
Hallo

Mijn naam is Linda en ik ben moeder van 3 prachtige kinderen 2 meiden en 1 jongen. Bij alle drie schreef ik op deze site al mee. Ik vond het altijd heel erg fijn om ervaringen en onzekerheden te delen. Bij ons bestaat al een tijdje de wens voor een vierde kindje en afgelopen maand was het dan ook zo ver maar helaas heb ik een miskraam gehad bij 5.5 wk. Dit was voor mij de eerste keer en emotioneel was en is dit best zwaar. Ook al ben ik zeer dankbaar dat de vorige 3 zwangerschappen heel goed zijn gegaan. Ik merk dat ik na dit toch wel weer de behoefte voel op met meiden te kletsen die graag voor een zwangerschap gaan om straks een gezond wondertje in de wieg te hebben. As maandag heb ik controle bij de vk om te kijken of alles schoon is en hopelijk krijgen we dan groen licht om verder te gaan.

Groetjes Linda,

Hay Linda !

Ik ben zelf moeder van 1 dochter. Omdat ik nog erg jong was hebben wij wat langer gewacht om voor de 2e te gaan. Dit is nu zover. Helaas heb ik in oktober ook een miskraam gehad. Dit was ook mijn eerste keer en ik vond het toen echt heel erg onwerkelijk. Ik kon me geen houding geven. Wellicht "gelukkig" dat ik niet wist dat ik zwanger was.

Heb je inmiddels al controle gehad?

Momenteel ben ik 5 dagen over tijd.

@Joy89 spannend 5 dg over tijd. Heb je al getest? Dinsdag heb ik controle maar ik ben weer opnieuw gaan vloeien dus weet niet of het dan gestopt is. Als ik dan nog vloei hoef ik denk ik nog niet te komen,

Oh balen dat je bent gaan vloeien maar dat hoeft opzich ook niets te zeggen toch? Maar ik denk idd dat als je dan nog vloeit dat het weinig zin heeft...

Ik heb al 2 testen gedaan hahah. Een duo pak dus ik kon die andere moeilijk laten liggen. Ik heb eergisteren en gister getest maar het was negatief. Vandaag nog steeds geen menstruatie. Heb wel al de hele week het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. chagrijnig en een raar gevoel in mijn buik....

Succes !

Sterkte met het verwerken van je miskraam. Ik zou zeker wel gaan. Het kan zijn dat je al een nieuwe cyclus hebt gehad, maar ook dat het nog niet goed schoon is. Zeer belangrijk om deze echo wel even te laten maken! En bij twijfel laat je eigen door verwijzen naar een gyn.

Neem de tijd om het een plekje te geven.

Sterkte!
Wij hebben net voor de kerst ook een miskraam met 7 weken gehad. (Ons tweede kindje)
Mijn controle echo een week erna was gelukkig goed.
Afgelopen vrijdag helaas ongesteld geworden, merkte dat ik toch nog verdriet had en boos was...

Hopelijk snel een nieuwe zwangerschap voor jullie! En voor ons haha...

Heb gebeld om advies te vragen voor de echo voor morgen, En het is acceptabel dat ik nog steeds vloei de afspraak is verzet na vrijdag. Ze verwacht dat het vloeien dat gestopt hoe dan moet ik dan toch komen en gaan ze kijken met een echo. Ja ben er nu wel klaar mee willen graag verder maar het moet natuurlijk eerst helemaal goed zijn,

Terug
Bovenaan