opnieuw zwanger na een vroeggeboorte van 20wk en 4dg in mei van dit jaar

Hallo mamma's,

Allereerst voor de mamma's die zwanger zijn van harte gefeliciteerd en geniet ervan.

Ik heb vorig jaar ook op dit forum gezeten, omdat ik zwanger was van ons engeltje jaslynn*, helaas is het in mei dit jaar fout gegaan, ik had namelijk een infectie in mijn lichaam en veel last van afscheiding wat heel sterk rook, ze hebben daar in het ziekenhuis nooit wat aan gedaan en dat kan dus een vroeggeboorte veroorzaken.

Ik heb afgelopen zondag positief getest en we waren er wel blij mee.

We wilden in eerste instantie wachten met een volgende zwangerschap (ik heb al 2 meisjes van 9 en 4), maar hadden toch zoiets we gaan er gewoon weer voor.

Dit wordt mijn 4e zwangerschap en vind het allemaal weer heel spannend, had zelf niet verwacht dat dit zo snel zou gaan.

Vind t soms best een beetje eng. We hebben op 15 oktober a.s. de 1e echo in het ziekenhuis, ik word nu ook veel strenger onder controle gehouden.

Zijn er misschien mama's die dit ook hebben meegemaakt en nu weer opnieuw zwanger zijn?

Groetjes,
Bernice
 
je moet er toch niet aan denken om met 20 weken je kindje nog te verliezen. Wat een schok.

Maar voor nu ... van harte gefeliciteerd met je zwangerschap !!!!!!!!!!!

Lekker van genieten gaan en probeer je niet te veel zorgen te maken (makkelijk praten hé)
 
Hai Jeanine,

Nee, dat zeker niet. Het kwam ook als een schok voor ons allemaal.
Voelde me eerlijk gezegd ook niet echt lekker in de vorige zwangerschap, had last van kortademigheid en last van die vieze afscheiding, maarja het verlies van je kindje is het laatste wat je dan zou moeten verwachten, maar helaas is het toch gebeurt.
Ze zal altijd een plekje in ons hart hebben en een deel van ons gezin zijn en blijven.
Ik zit ook op een site met mamma's die dit ook hebben meegemaakt en we hebben heel veel steun aan elkaar moet ik zeggen.
Maar aangezien ik weer zwanger ben, dacht ik, ik meld me ook weer aan op dit forum.

Ik wil me inderdaad niet teveel zorgen maken, maar onbewust ga je toch aan dingen denken. Maar we gaan ervanuit dat dit een goede zwangerschap wordt met een goede afloop en dat we in mei 2011 een gezond kindje in onze armen mogen sluiten.

Liefs
 
Hoi Bernice,

Het is mij tot op heden zelf niet overkomen, maar ik wil je wel ontzettend veel geluk, goede gezondheid en plezier toewensen!!!
Probeer ondanks alles te genieten van je zwangerschap.

Jaslynn zal altijd bij je blijven en deelt vast in je nieuwe geluk mee!!

Liefs Mandy
 
Hoi Bernice,
Ik heb 8 jaar geleden met 20 weken 1 zwangerschapsafbreking gehad,omdat de baby niet levensvatbaar was..
Ik heb ook een engeltje MELEK*
Het is verschrikkelijk om zo iets mee temaken daar zijn gewoon geen woorden voor.

In mei van dit jaar heb ik een miskraam gehad,de wereld storte letterlijk en figuurlijk in.....
Al die pijn van me eerste zwangerschap en de miskraam voelde vreselijk,nu nog steeds...

Maar nu heb ik vrijdag getest en ja hoor het streepje kwam bijna uit de test gevlogen zo dik:)


 
Terug
Bovenaan