Opnieuw zwanger na miskraam?

Hoi dames!

Een vraagje aan jullie... 6 oktober jl heb ik een miskraam gehad. Inmiddels 4 weken geleden en nog geen menstruatie gehad.. Ik heb het gevoel opnieuw zwanger te zijn, maar omdat ik bang ben mezelf voor de gek te houden zojuist een ClearBlue test gedaan met aantal weken. Nu geeft de test aan dat ik 4-5 weken zwanger ben.

Ik hoop het zo, maar durf het niet te geloven. Zou het kunnen dat ik het hcg hormoon van mijn vorige zwangerschap nog in mijn lichaam heb?

Liefs.

Hoi hoi,
Ik bleef tot 2 en halve week na mijn miskraam positief testen.
In theorie zou je na je miskraam twee weken later weer een eisprong kunnen hebben.
Beide opties zijn mogelijk zwanger of toch nog van de vorige. Maar 4-5 weken is dan wel hoog hcg.
Groetjes

Hoi nummertwee, wat naar van je miskraam, hoever was je als ik vragen mag? Hoelanger je zwanger bent geweest hoelanger het duurt voor je hcg uit je lichaam weg is.
Ik denk dat het misschien goed is om de vk de bellen hierover want het kan zijn dat de mk niet helemaal verdreven is en dan blijft je hcg in het lichaam. Het zou wel heel bijzonder zijn en stiekum hoop ik voor jou dat je gewoon direct een eisprong hebt gehad en dus weer zwanger bent. Ik heb zelf 2 miskramen gehad dus ik weet hoe vervelend het is.

liefs Denise

Hoi dames,
Dankjewel voor jullie reactie!
Wat vervelend dat jullie ook weten wat een miskraam is.
Denise, ik was 5 weken, dus nog niet zo ver.
Ik ga morgen inderdaad de verloskundige even bellen. Hopelijk kan die wat zekerheid geven. Het zou dan wel bijzonder snel zijn... ik hoop het ook.
Dankjewel!
Liefs.

Hoi nummertwee, 
Het zou heel goed kunnen dat je opnieuw zwanger bent.
Ik heb begin dit jaar een miskraam gehad na 8 wkn. Toen ik wachtte op mijn menstruatie, die vervolgens niet kwam, heb ik op een gegeven moment na 6 wkn een nieuwe rest gedaan en bleek ook positief te testen.
Ik heb toen het echo centrum gebeld voor een bevestigingsecho, en was toen alweer 7 wkn zwanger.
Ik zou ook bellen voor een echo en laat je lekker verrassen meid.

Hoi Lee286,
Dankjewel voor je berichtje! Daar krijg ik weer een beetje hoop van. :) 
Het kan dus echt waar zijn... :) Ik ben namelijk zo lekker onzeker op het moment haha en voel ineens van alles. 
Kun je zomaar terecht bij een echo centrum? Ik ga er even naar googlen en sowieso morgen even de vk bellen.
Liefs.

Hoi hoi
ik herken je gevoel. In september heb ik een miskraam gehad na 6 weken. Door een geboekte vakantie hadden we in overleg met vk afgesproken dat ik daarna zou komen voor een echo. Ik zou toen 11 weken zijn. Wat dus niet zo bleek te zijn. Deze zwangerschap was door de pil heen en dus heel onverwacht maar wel welkom. Via medicijnen heb ik de zwangerschap zelf moeten afbreken omdat deze niet op gang kwam. Terwijl ondertussen de ene bekendmaking na de andere van zwangere leeftijdsgenootjes voorbij kwam op Facebook. 
Omdat we toch al dachten papa en mama te worden hebben we hierna gelijk besloten er voor te gaan. Eerst 6 weken moeten wachten tot het bloeden was gestopt. En daarna wachten op ovulatie. Nu heb ik er vorige maand niet naar gekeken wanneer de ovulatie was en pas deze maand hebben we geprobeerd. Ik heb nog nooit mijn ovulatie gevoeld maar nu voelde ik ineens vanalles in Mn buik. Al van VOOR de ovulatie. Zal het dan nu alweer zo ver zijn. Of is het ovulatie zelf die ik voel. Of wordt ik knettergek.... 

Terug
Bovenaan