<p>Hallo dames, </p><p>Gisteren op dag 30 van mijn cyclus een test gedaan met een klein dun streepje, vanmorgen opnieuw een iets duidelijker streepje (partner ziet hem ook). </p><p>In oktober heb ik een miskraam gehad. Ik heb lange cyclussen van ongeveer 33 a 35 dagen. </p><p>Zou het dan nu weer echt raak zijn? Ben zo bang na de vorige keer. Toen hadden we met 8 weken geen kloppend hartje meer en hebben we de miskraam met medicijnen opgewekt. </p><p>We houden het sowieso voor onszelf nu, de vorige keer hebben we wel de familie geïnformeerd maar op dit moment ben ik zo onzeker. Ik kan het eigenlijk bijna niet geloven. </p><p>We zijn volgende maand een jaar bezig met één miskraam. Het voelt nu weer precies als de vorige 'zwangerschap'. Ik ruim sterk, min borsten doen pijn en heb menstruatieachtige buikpijn. </p><p>Moest gewoon even mijn verhaal kwijt. Ik zou als ik het bereken nu dus ongeveer 3 weken zwanger zijn? 11 januari was mijn eerste dag van de laatste menstruatie. </p><p>Duimen.. </p>