Opnieuw zwanger na miskraam

<p>Hallo dames, </p><p>Gisteren op dag 30 van mijn cyclus een test gedaan met een klein dun streepje, vanmorgen opnieuw een iets duidelijker streepje (partner ziet hem ook). </p><p>In oktober heb ik een miskraam gehad. Ik heb lange cyclussen van ongeveer 33 a 35 dagen. </p><p>Zou het dan nu weer echt raak zijn? Ben zo bang na de vorige keer. Toen hadden we met 8 weken geen kloppend hartje meer en hebben we de miskraam met medicijnen opgewekt. </p><p>We houden het sowieso voor onszelf nu, de vorige keer hebben we wel de familie geïnformeerd maar op dit moment ben ik zo onzeker. Ik kan het eigenlijk bijna niet geloven. </p><p>We zijn volgende maand een jaar bezig met één miskraam. Het voelt nu weer precies als de vorige 'zwangerschap'. Ik ruim sterk, min borsten doen pijn en heb menstruatieachtige buikpijn. </p><p>Moest gewoon even mijn verhaal kwijt. Ik zou als ik het bereken nu dus ongeveer 3 weken zwanger zijn? 11 januari was mijn eerste dag van de laatste menstruatie. </p><p>Duimen.. </p>

Hoi Monna, alvast voorzichtig gefeliciteerd. Ik heb geen ervaring met een miskraam maar ik snap heel goed dat deze traumatische ervaring je nu bang maakt. Hopelijk mag je snel een kloppend hartje horen en het nieuws delen! Kun je daarna lekker genieten. Ik duim met je mee.

Hi Monna, ook van mij een voorzichtige proficiat. Een streepje is een streepje, hoe dun dan ook ❤ Je angst kan ik me levendig voorstellen. Ik heb vorig jaar mei een miskraam gehad, ook met 8 weken. Ik duim voor je dat je snel een mooie echo mag hebben.
Liefs

Hii
Ik snap je zo goed. Hier het zelfde verhaal en dit weekend eindelijk positieve test in mijn handen. Krijg je ook eerder een echo nu ? Ik hoop hier wel erg op namelijk

Hii
Ik snap je zo goed. Hier het zelfde verhaal en dit weekend eindelijk positieve test in mijn handen. Krijg je ook eerder een echo nu ? Ik hoop hier wel erg op namelijk

Hii

Terug
Bovenaan