Opnieuw zwanger....spannend!

Hallo Allemaal,

Ik ben op dit moment bijna 5 week zwanger en we zijn er erg blij mee:)
Twee jaar terug ben ik ook al zwanger geweest ook al was het toen niet gepland en ging het helaas met 5 week en 5 dagen mis en kreeg ik een miskraam.
Ik had vanaf het begin dat ik wist dat ik zwanger was het gevoel dat het mis zou gaan en dit bleek ook waar te zijn.
Gelukkig voel ik me bij deze zwangerschap erg goed en ook erg positief alleen moet morgen mijn urine naar de dokter brengen omdat ik waarschijnlijk een blaasontsteking heb:( met 7 weken op 22 november heb ik mijn eerste echo dit is iets vroeger aangezien ik al 1 miskraam heb gehad.Kan echt niet wachten tot het zover is :D
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Spannend hoor, ik vond het tenminste extra spannend toen ik weer zwanger was na mijn miskraam. Op naar 22 november en je eerste echo!

Liefs
 
gefeliciteerd met je zwangerschap, ik had ook een miskraam en 2jr daarop zwanger geraakt alles is nu goed met mijn zoon.
gewoon positief staan en niet te veel stressen en zware dingen optillen succes,
 
Ik had gelukkig geen blaasontsteking maar gewoon een zeurende buikpijn onderin de buik wat erg normaal schijnt te zijn.
Ik heb met 6 week en 5 dagen mn eerste echo al gehad en het zag er erg goed uit het hartje klopte, nu heb ik op 22 november mijn 2e echo en ben dan 8 week en 3 dagen spannend:D
 
Terug
Bovenaan