<p>Hoi, Zijn er mensen die ervaring hebben met opnieuw zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap waarbij ze 1 eileider hebben verwijderd?</p><p>In oktober werd mijn spiraal verwijderd en bleek de maand nadien meteen al in verwachting te zijn. De euforie was blijkbaar van korte duur want al snel bleek het vruchtje in mijn linker eileider ingenesteld te zijn. Omdat de spuit methotrexaat niet snel genoeg werkte hebben ze alsnog beslist om mijn eileider te verwijderen. Na de operatie moest ik dan ook 3 maanden terug aan de pil. </p><p>Ondertussen zijn we terug volop aan het proberen maar slaat de onzekerheid enorm toe. Ik lijk nu gewoon voor het eerst mijn regels te hebben maar dit lijkt verre van op “normale” maandstonden. Het lijkt zich niet door te zetten. Vandaar mijn vraag naar “ervaringen” met zwanger worden na een bbz en meer bepaalt of er ook mensen zijn die ook even de pil hebben genomen. Gaat alles terug onmiddellijk zoals het hoort? Heb je ook snel terug een cyclus en was het “gemakkelijk” om terug zwanger te worden? De angst dat het nog eens fout loopt is namelijk enorm groot. Dankjewel! Groetjes, C.</p>