Hoi mama's,

Ik ben benieuwd wat jullie denken wat er bij mij aan de hand is.
Ik kwam er op 21 juni achter dat ik zwanger was. Toen ik zes weken was stopte het vruchtje met groeien en een aantal dagen later kwam het vruchtzakje er al uit. Toen bleek op een echo dat mijn baarmoeder nog vol zat met stolsels en toen heb ik pillen gekregen om het schoon te maken.
Het bloeden duurt al een poos. Ik bloedde drie weken, toen een paar dagen bruinverlies, en nu weer rood bloed met stolsels. In totaal nu 4,5 week.
Ik denk dat ik nu ongesteld ben, omdat er na de periode van bruinverlies toch weer buikkrampen, rood bloed en stolsels waren.
Mijn vriend en ik hebben gevreeën rondom mijn ovulatie, niet met doel om zwanger te worden en omdat ik niet de verwachting had dat m'n cyclus zo snel op gang zou komen. Het bloeden werd toen iets minder dus ik dacht dat het wel kon. Nu heb ik ter controle een zwangerschapstest gedaan en die was licht positief. En nou denk ik: zijn dit nog resten van de zwangerschap of is het een nieuwe zwangerschap?
Ik kan toch niet zwanger zijn als ik nog bloed?
 
Hi Jacomijntje, hoe gaat het met je? we zijn benieuwd wat het uiteindelijk bleek te zijn. Hopelijk een gezonde zwangerschap. we horen graag hoe het met je gaat☘️
 
Terug
Bovenaan