opnieuw zwanger

Op 2 april heb ik een miskraam gehad, ik ben gecureteerd, dat was pijnlijk, maar nu ben ik opnieuw zwanger, ene kant ben ik blij en aan de andere kant maak ik me toch ook weer zorgen, je weet
immer niet hoe het zal lopen, maar ik blijf positief denken, nu moet ik 30/6 naar het ziekenhuis voor controle.

Hoop dat alles goed gaat.

Hoor graag van jullie
 
Gefeliciteerd meid!
Probeer ervan te genieten, ikzelf heb ook een miskraam gehad, 2 mnd later was ik weer zwanger.
In het begin ben ik zo ontzettend onzeker geweest, dat het gewoon niet leuk meer was!
Nu ben ik 39 weken en geniet nog steeds elke dag!
Nog ff wachten en dan mag je voor controle...succes

liefs Amber
 
Beste Anoniem, ik heb zelf ook een miskraam gehad en ben nu weer zwanger.
Wij hebben het echt moeilijk gehad met het blij zijn tot de 10e week, toen hebben we een echo gehad en het hartje gehoord en gezien! Vorige week heb ik weer een echo gehad alles zit erop en eraan!!! Ben nu 19 weken. Ik wens je heel veel sterkte tot je controle en wees heeeel gelukkig als je je echo hebt gehad en alles is goed. Ik duim voor je! liefs B.
 
Ook ik ben vrij snel na een curretage weer zwanger geraakt. Ik vond het ook moeilijk om te genieten en was erg onzeker. (heb 2 miskramen gehad) Maar nu ben ik eindelijk over mijn onzekerheid heen. Ik ben nu 19 weken zwanger en alles gaat goed. Hoe moeilijk het ook is, probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten. Een kind krijgen blijft een wonder!
liefs Mik
 
Terug
Bovenaan