Opnieuw zwanger

Ha meiden,

Ik heb de laatste tijd veel gelezen op het forum i.p.v. geschreven.
Iedereen die inmiddels weer zwanger is, HEEL VEEL GELUK.
En voor alle anderen, heel veel sterkte.
Ik heb dit jaar 2 miskramen gehad, waarvan de laatste op 2 augustus.
En vanochtend heb ik eindelijk durven testen, want ik was nog steeds niet ongesteld.
Meteen 2 vette strepen, dus ben al 5 weken zwanger denk ik.
Ik ben echt superblij, maar nu begint de grote onzekere periode.
Ik hoop zo dat het deze keer weer goed mag gaan, ik voel me in ieder geval super zwanger dus misschien is dat een goed voorteken. Ik houd jullie op de hoogte en ga weer actief schrijven.

Heel veel liefs Inge

Hallo,

Allereerst Hartelijk Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik hoop dat het dit keer wél mag blijven zitten en dat je straks een lekker gezonde baby in je handen mag houden!!!

Ik weet zelf heel goed hoe het is om een miskraam te krijgen omdat ik dat het afgelopen jaar helaas ook 2 keer heb mee moeten maken maar nu ben ik zelf ook al weer  15 weken zwanger en ben daar ook super blij mee! Voor ons is het ook steeds weer spannend want ik ben nog steeds iedere maand gewoon ongi, zo ook vorige week maar alles schijnt goed te zijn en ik krijg morgen weer een echo (ben benieuwd).

Ik wens je alle geluk en geniet lekker van je zwangerschap.

groetjes, Oelie

Hey Inge!

Gefeliciteerd met je zwangerschap...Spannend he? Ik ben nu voor de vierde keer zwanger...na drie miskramen...de spannend is haast ondraagelijk.
Hopen dat we straks allebei kunnen melden dat we een mooie echo hebben gehad! Ik ben vandaag 6 weken weet jij al precies hoe ver je bent?
liefs Sarah

Hoi Inge,

GEFELICITEERD meid!!!!
Ook hier (helaas) een "ervaringsdeskundige" die na 3 vroege mk nu (gelukkig)  voor de 4e keer zwanger is. Vorige week di een echo gehad met 6w3d en een mooi kloppend hartje gezien! Zover waren we nog nooit gekomen, en het voelt geweldig om te zien dat mijn lichaam het dus WEL kan! Nu gaan ze de komende 3 weken elke week een echo maken om ons wondertje in de gaten te houden. Dat is wel erg fijn en volgends mijn gyn is dat normaal als je meerdere mk gehad hebt. Gewoon om jezelf gerust te stellen, want stress is niet goed voor zo'n kleine uk.

Hopelijk krijg ook jij snel een echo waarop een mooi kloppend hartje te zien is! we duimen voor jullie dat deze keer wel alles goed mag gaan.

liefs,
Dion

Terug
Bovenaan