Opnieuw zwanger?...

Gister zag een zelfde soort situatie van Tess staan maar ik moet het toch ook even kwijt hier.
Afgelopen maand voor het eerst sex gehad en hij is daarbij wel in me geweest zonder condoom maar wel afgemaakt met...
Zou je daar nu echt zwanger van kunnen raken of ben ik nu zo naief?
Naar mijn idee had ik nu ook weer ongesteld moeten worden en nog steeds niets dus. Ik voel me helemaal niet zwanger ofzo...
De vorige keer wist ik het al voordat ik de test deed..

het kan altijd he zou gewoon even een test doen als je het zeker wilt weten
of heb je dat inmiddels al gedaan?
succes en we horen het wel weer

groetjes mira

Je kan volgens mij al weer heel snel zwanger zijn.

ik ben net 13 weken geleden bevallen en was na 6 weken voor het eerst weer ongesteld terwijl ik wel bv geef. maar tot op heden ben ik het nog niet dus nu 7 weken na de eerste menstruatie.
Was heel erg bang dat ik ook weer zwanger zou zijn maar deze week een test gedaan en die gaf negatief....
dus nu wacht ik wel af wanneer ik het dan wel word.

Na je bevalling ben je metéén héél vruchtbaar.. Ondanks dat je nog niet ongesteld bent geweest kun je dus tóch zwanger worden. In "voorvocht" kunnen  ook al zaadcellen zitten waar je zwanger van kunt worden, al is de kans erg klein, ze is er!!

Nooit zonder condoom of pil gemeenschap hebben als je nog niet toe bent aan een volgende zwangerschap.. Het is gebeurd voor je het weet!

Snel testen en volgende keer eerder die muts op haha..

We horen het wel!

Esmé mv kay

Ja vervelend he als je dan denkt dat je ongi moet worden en het dan uit blijft. En dan ook nog net in de tijd dat je niet helemaal onbeschermd hebt gevree-en. Ik zou ook gewoon een test doen en dan hier laten weten wat de uitslag is natuurlijk!!!

Liefs Kirsten

nou en of!
toen tygo in de maak was zal ik maar zeggen ook 1 maal zonder rubber en meteen al raak! Ook wist ik toen voor mijn nod al dat het raak was, gelijk al spuugmisselijk, was toen net 3 weken snel al he
Maar ook na de bevalling kun je idd zeer vruchtbaar zijn! Oppassen dus als je nog niet oebent aan een volgende baby

Nou ben dus toch ongi geworden!! Nog voor ik test kon doen.
Ben wel heel blij. Geen dubbel gevoel voor mij'
Wil eerst optimaal genieten van mijn zoontje.
Bedankt voor jullie reacties

Terug
Bovenaan