Opnieuw zwanger

Hoi hoi. Ik ben nu 5 weken zwanger. Dit x met gemengde gevoelens. De vorige keer ging het met 6 weken mis, ik voel me dus totaal niet op mijn gemak. Hopelijk voel ik me snel beter. gr sunshine

ja dat ik me wel voorstellen. Wellicht gaat het beter als je 7 weken bent. Hopelijk kun jr dan lekker genieten.

Ik ben as zondag als het goed is 7 weken zwanger

Heey Sunshine,

Blijft altijd spannend. Heb ook al 3x een miskraam gehad en vind het ook nu weer vreselijk eng. Vooral nadat de 1e echo me niet echt gerust stelde. Zal blij zijn als we aan de 10 weken zijn. PFFFFT dat is nog 5,5 week voor mij. ( zover ze op de echo konden zien)

Heel veel sterkte meis.

Liefs Supertje

Weet niet of het nu weer fout gaat, heb wat bloedverlies gehad. Ik baal als een stekker, maarja het enige wat je kan doen is afwachten hé?

Ik weet wel dat als het misgaat we even stoppen met proberen. Mijn man heeft een bipolaire stoornis en is net aan het herstellen van een crisis, deze stress kunnen we dus eigenlijk niet gebruiken.

Hoi,

Licht bloedverlies zonder krampen kan op zich geen kwaad, komt regelmatig voor, maar kan me voorstellen dat het heel vervelend is, hopelijk blijft het mooi zitten!
Heel veel sterkte en houd moed!

Liefs MJ

Terug
Bovenaan