Opnieuw zwangerschapstest doen?

Hoii
Het condoom was bij ons gescheurd, daarna een dag later de MAP ingenomen. Ik voelde me erg rot en was er van overtuigd dat ik toch zwanger was. Een zwangerschapstest gekocht en deze was negatief. Die zelfde dag werd ik ongesteld ( 2,5 week geleden). Ongesteldheid duurde bijna een week en was net zoals normaal. Alleen nu twijfel ik heel erg of ik toch niet zwanger ben want ik heb een heel raar zeurend gevoel in me onderbuik, ben erg moe en emotioneel ook niet erg stabiel op het moment. Maar ik kan haast niet zwanger zijn omdat ik dus al ongesteld ben geworden toch? En doe ik er nou verstandig aan om weer te testen?
 
Aangezien je de MAP hebt genomen en normaal ongesteld bent geweest lijkt mij de kans klein, maar als je er onzeker over bent kan het nooit kwaad om toch even te testen. Je klachten kunnen ook veroorzaakt worden door bv. stress. 
 
Dank jullie wel voor je antwoord! Alleen nu heb ik dus een test gedaan en kreeg ik een hele vage uitslag. Je hoor bij clearblue of een - of een + te krijgen alleen nu krijg ik dus een - met aan 1 onderkant een diagonale streep. Is dit niet zwanger of moet ik nou weer opnieuw testen? 
 
Vermoed dat de test het niet goed gedaan heeft, dus ik zou opnieuw testen zodat je een duidelijke uitslag krijgt! Zoals hier boven aan gegeven vermoed ik ook dat de kans klein is en kan je gevoel ook afkomstig zijn van stress, omdat je je hier druk om maakt.
 
Terug
Bovenaan