Opniew zwanger?

Hoi, mijn naam is Kelly en zit eigenlijk met de volgende vraag: heb begin november een miskraam gehad met 8 weken en heb het gevoel dat ik nu weer zwanger ben....durf alleen niet te testen, omdat ik niet precies weet hoe lang mijn cyclus is. Ben in juli gstopt met de pil en werd toen na 6 weken ong. De keer daarop was ik zwanger (sneller dan verwacht). Helaas is het toen bij 8 ween fout gegaan. Omdat ik gecuriteerd was, heb ik een pil gekregen waarna ik na 4 weken netjes ong. werd. Nu had ik dus vorige week donderdag weer ong moeten worden, maar ben het nog steeds niet en ben wel heel moe, last van krampjes e.d. , maar weet niet zeker of ik nog een week moet wachten met testen (misschien een beetje angst voor een negative uitslag). Wat zouden jullie doen? Moet ik wachten of gewoon testen?

Bedankt voor jullie reactie...

Groetjes, Kel

Hoi lieve Kel,

Ik zou gewoon testen! De teleurstelling wordt er toch niet minder om als je nog even wacht en het blijkt niet zo te zijn. We duimen voor je!

Hoi Kelly,

Ik zit in het zelfde schuitje als jou, alleen heb ik 5 weken geleden een miskraam gehad 27-11. Ik heb toen nog 2 weken moeten afwachten, omdat het bloeden gestopt was, maar 13-12 werd bevestigd dat er niks zat en de test was ook alweer negatief. Nu is het zo dat ik al ruim 1 week me weer anders voel. Raar geborrel in de buik, spierpijn in de buik onder de navel. Borsten iets gespannen en de aderen zijn weer erg te zien. Oja en ik ruik weer erg goed. Heb 2-1 zelf getest, deze leek licht positief (met zo'n dipstripje van mat care). Vandaag naar ha en daar was de test negatief. Ja snap jij het nog nee ik niet.
Ik heb nog helemaal geen cyclus, ben al ruim 4 maand niet ongesteld geweest.
Ik ga ook weer aan mezelf twijfelen en ik vind dit waardeloos, maar goed ik test zondag denk ik weer en dan zien we wel. Jij succes met testen en laat nog even weten wat de uitslag was.

Groetjes,
Mayke

Hoi Mayke,

5 weken geleden een miskraam is ook nog wel kort geleden...! Ik woon in Belgie en ben dus daar naar de gyn geweest en na mijn curritage heb ik een pil gekregen om alles weer op de rit te krijgen en daarna werd ik netjes na 4 weken ong. Nu dus al 1 weekn overtijd en denk dat ik ook maar zondag ofzo ga testen...vanmorgen durfde ik het nog niet!! Ik ken dat twijfelen hoor...ben altijd jaloers op mensen die een regelmatige cyslus hebben, maar helaas, dat is bij mij (jou dus ook) niet het geval. Succes in ieder geval en misschien dat je eens naar een gynaecoloog moet gaan en het uitleggen...heb het idee dat die daar altijd meer mee doen en kunnen dan een huisarts. Laat ook even weten wat de uitslag was...

Groetjes,
Kel

Hoi meiden,

Ik zou ook testen want dan pas weet je het zeker. Het vervelende is dat je een tijd lang nog wel last kunt hebben van de hormonen die (in mindere mate welliswaar) nog in je lichaam zitten en we weten allemaal wat die met je kunnen doen.

Aan de andere kant kan het heel goed zijn dat je toch zwanger bent!

Laat je het ff weten? Jij ook Mayke??

Liefs PO

Terug
Bovenaan