<p>Hallo allemaal,</p><p>Waarschijnlijk ben ik niet de enige met dit dilemma, dus ik hoor graag jullie mening/ervaringen
</p><p>In ons enthousiasme hebben wij mijn schoonmoeder gevraagd of ze 1 dag in de week op zou willen passen als de kleine er is. Ze heeft hier heel enthousiast op gereageerd en loopt nu aan iedereen die het maar horen wil te verkondigen dat ze op gaat passen.</p><p>Ondertussen begin ik steeds meer te twijfelen of het wel goed komt als ze op gaat passen. Met name haar fysieke gesteldheid, ze heeft in april haar pols verbrijzeld doordat ze gestruikeld is. Deze hand kan ze nog steeds niet goed gebruiken en ze heeft maar weinig kracht in haar beide armen en handen. Ik ben erg bang dat ze straks ons kindje laat vallen. Ook valt of struikelt ze erg vaak. Ik vraag me af of het wel veilig is dat ze oppast. Daarnaast heeft ze in de afgelopen tijd wel erg vaak haar mening gegeven over hoe zij vindt dat wij ons kind zouden moeten opvoeden. Dit is absoluut het tegenovergestelde van wat wij willen, ik ben dan ook bang dat ze onze wensen niet zal respecteren.</p><p>Ik heb het er met mijn vriend over gehad en hij deelt eigenlijk wel mijn zorgen en vraagt zich ook af of het wel goedkomt. Hij vindt het alleen erg lastig om er met zijn ouders over te beginnen. Ook weet hij dan niet of we mijn ouders wel moeten vragen om op te passen, omdat hij dat dan weer lullig vindt voor zijn ouders. </p><p>Mijn ouders wonen wel verder weg en zullen waarschijnlijk niet elke week willen, maar zijn fysiek wel stukken beter.</p><p>Hoe zouden jullie dit aanpakken en aan de ouders vertellen?</p><p>Liefs Leonie</p>