oppas in Veenendaal

Goeiemorgen,

Wij (mijn man, dochtertje van 4 maanden en ik) wonen in Veenendaal. Ik ben 34 jaar en werk drie dagen in de week. Van origine komen wij uit Twente. Mijn familie en schoonfamilie wonen dan ook niet in de buurt.

Nu ben ik op zoek naar moeder(s) die in geval van nood (bezoek arts, tandarts etc) eens een paar uurtjes willen oppassen en voor wie ik eens een paar uurtjes op haar kindjes kan passen. Ik ben op dinsdag en vrijdag altijd vrij. Wellicht dat we elkaar over en weer kunnen helpen en misschien ervaringen uitwisselen.

Groetjes
Astrid
 
Hoi,

Ik ben Gerdien (21) en heb een zoontje van 4 mnd. Ik woon ook in Veenendaal (kom uit Hoogeveen) en ik werk juist de dinsdag en vrijdag. Misschien kunnen wij elkaar helpen? Er is misschien een probleem. We wonen nu nog in Veenendaal Oost, maar in mei verhuizen we naar west. Alleen hebben wij geen auto.

Ik hoor het wel
Groeten Gerdien
 
Hoi Gerdien,

Beetje late reactie, maar ik heb al een tijdje niet meer op de site gekeken.

Leuk om te lezen dat er meer mensen in Veenendaal wonen, die geen familie in de directe omgeving hebben. De meeste mensen die ik ken komen uit Veenendaal of hebben al grote kinderen.

Gaat jouw zoontje op de twee dagen dat je werkt normaliter naar een KDV?
Marije gaat op maandag en donderdag normaal gesproken naar het KDV in Dragonder Oost - Speelkwartier. Nu was ze de laatste tijd vrij veel ziek en dan kun je gelijk niets meer. Ik woon overigens in de wijk Engelenburgh.

Groetjes
Astrid

 
He Astrid,

Nee, Jonah gaat op dinsdag naar oma en op vrijdag past z'n papa op.
Het zegt mij overigens niets de wijk Engelenburgh. Ik zal het eens opzoeken. Ik ben trouwens weer inverwachting. Heel onverwachts maar we vinden het wel heel erg leuk. Dus net tegen de tijd dat ik weer wat flexibeler wordt (dat Jonah op de fiets kan) komt z'n broertje of zusje, dus dat wordt weer alles lopend doen. Ik zal eens opzoeken of Engelenburgh te lopen is.
Wij komen in de botenbuurt.

Groetjes Gerdien
 
Hoi Gerdien,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ontzettend leuk. Fietsen zit er dan voorlopig inderdaad niet in, maar dat komt vanzelf weer. Als je in West gaat wonen en je woont een beetje in de buurt van het winkelcentrum De Ellekoot is dat prima af te lopen. Wij hebben ook voor 3 jaar terug in West gewoond. Wij woonden aan Het Overslag (langs het spoor bij het winkelcentrum). Ik vond het heerlijk om het winkelcentrum zo dicht bij te hebben. Ik werkte destijds in Utrecht en ging met de trein, als ik dan 's avonds thuiskwam, kon ik zo langs Appie om nog even wat boodschappen te doen.

Engelenburgh zit ongeveer ter hoogte van het industrieterrein waar de Praxis zit. Wij wonen aan De Brinken. Is een jaren 70 wijk. Helaas wel veel oudere mensen, dus niet veel kinderen.
De bieb zit momenteel voor mij op loopafstand en aangezien ik het heerlijk vind om te lezen kom ik daar vrij regelmatig.

Ik lees in jouw berichtje overigens dat Jonah naar zijn oma gaat op dinsdag. Dus toch lekker familie in de buurt wonen? Leuk om te lezen dat jouw man / vriend op vrijdag thuis is bij Jonah. Mijn man is op woensdag thuis bij onze dochter.

Groetjes Astrid
 
Oei das dus wel een eindje lopen, maar goed, das weer goed voor je conditie. haha..

Mijn man z'n familie woont wel in Veenendaal. Maar die van mij niet. Gelukkig wel, als ik heel eerlijk ben.

Lekker he dat je man ook op je dochter past. Mijn man geniet daar heel erg van. Even een dagje alleen met Jonah. Lekker samen aanklungelen. Al zit ik heel erg te twijfelen of ik wel doorga met werken, alleen voor hem zou ik het doen. Even over nadenken nog.

groetjes Gerdien
 
Terug
Bovenaan