oppas/kdv

Hey meiden,

Het duurt gelukkig nog even maar waar gaan jullie kindjes straks heen als jullie weer gaan werken.
Ons manneke kan/mag gelukkig gezellig thuis blijven omdat ik na mijn verlof weer de avonddiensten ga draaien dus inprinciepe geen oppas/kdv nodig heb.
Ter overbrugging wanneer mijn manneke niet optijd thuis is springt mijn buurvrouw bij of mijn schoonzusjes!
Vind het een fijne gedachte dat ik mijn kleine wurm niet weg hoef te brengen straks.
Hoe gaan jullie het aanpakken?

liefs louise

Hoi,
Ik ben al bijna 6jaar thuis, afgelopen zomer ben ik weer begonnen met werken omdat ik niet dacht dat we nog een kindje zouden krijgen.. Ik weet nog niet hoe we het gaan doen, ik blijf denk ik die 2dgn werken en dan blijft mijn man thuis!
Misschien als de kleine een jaar is dat we haar naar de moeder van een vriendje brengen voor die 2dgn (die doet thuisopvang) maar dat weet ik nog niet, wil ik eigenlijk nog niet over nadenken,,haha
Vanaf 2.5 mogen ze hier naar de voorschool dus dan kan de kleine zowiezo 2dgn, maar dat is dus september 2013,, o god, nog zover weg!
Groetjes MJ

Als ik straks weer wer heb gaat mijn vader 2 dagen oppassen en mijn schoonmoeder 1 dag, moet ik eerst wel weer werk vinden voor 3 dagen....

Bij ons kunnen ze ook al met 2,5 naar de peuterschool 2 dagdelen per week.

maar dat is voor latere zorg, eerst deze er maar eens uitpersen hahha

Ben overdag lekker thuis om voor de kindjes te zorgen en werk weinig uren in een verpleeghuis maar dan voornamelijk avonddiensten, vanaf 18:00 uur en dan is manlief thuis,

liefs Marina

Onze kleine gaat het eerste jaar 2 dagen naar Oma . En na zijn 1 verjaardag gaat hij 1dag naar de creche en 1 dag naar Oma. Dat hebben we bij de andere 2 kids ook zo gedaan en dat bevalt erg goed.

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan