Oppas-subsidie voor het oppassen door oma, opa of zus

Oppas-subsidie

Past oma, opa, zus of een vriendin op uw kind(0-13jr) terwijl u werkt of studeert dan komt u in aanmerking voor de oppas-subsidie. Afhankelijk van uw bruto inkomen en het aantal oppas-uren kan uw subsidievoordeel oplopen tot duizenden euro's per jaar.

www.koah.nl

Ik vind dit echt belachelijk!!! Dat jullie "gratis" proberen te adverteren op de diverse onderdelen van het forum is nog tot daar aan toe, maar dat jullie het in je hoofd halen om dit ook bij het onderdeel "verlies en verdriet' te doen, dat gaat wel heel ver!!!!!!! Hier zoeken lotgenoten elkaar op die een kindje of een vruchtje hebben verloren!!! En dan ga je doodleuk een mededeling plaatsen dat je subsidie voor de oppas van je kind kan krijgen........RESPECTLOOS!!!!!!!
Kan het nog meer tactloos???????
Kappen met die handel!!!!!!!!!

ja dat vind ik oook heb pas mijn kindje verlooren bij 41 weeken zwangerschap en dan ga jij reklame maaken heb je oook al op een anderform gedaan bij zwanger worden als je zo door ga ga ik een klacht in dienen niet normaal jolnda

Ik had van de week die lui van koah gemaild (klachtencommissie). kreeg ik een mailtje terug met "Komt goed". Eerst maar eens zien, dan geloven........
Heel vervelend dit!!!

he hoi,

heb ook klacht gemaild, maar kreeg ook terug: komt goed...

nou heb ik inmiddels al mijn kindje (sept 2005) maar vind vooral dit forum niet geschikt voor deze onzin!

groetjes

Hoi,

Dit is echt te erg voor woorden,
Waar halen ze het lef vandaan het is dus zeer duidelijk dat dit een organisatie van niks is.
Jammer dat het oudervannuteam dit niet meteen heeft weggehaald.

Liefs,
viona

Terug
Bovenaan