oppas tijdens de bevalling!

Hoi,

Wie zorgt voor jullie kinderen als de kleine zich aandient??
Hier gaat mn moeder mee naar het ziekenhuis en is bij de bevalling en in principe zorgt mijn vader dan voor de kinderen, ik ga alleen wel nog een vriendin en de buurvrouw vragen zodat ik opties heb, mijn ouders moeten ruim een uur rijden en mijn vader heeft lichamelijk wat klachten dus dan kan hij iemand bellen als het teveel wordt!
Zelf vind ik het ook wel fijn als we plotseling moeten gaan en ik iemand heb die wat dichter bij woont!
Hebben jullie al iemand gevraagd?
Liefs MJ

Ik hoef me daar niet druk over te maken, word voor ons de eerste....

Is idd wel prettig om iemand dichterbij te hebben die ook voor je klaarstaat...... als je eerst nog een uur moet wachten tot je ouders er zijn.... kan het me goed voorstellen....

Hoop dat jullie allemaal goeie opassers kunnen vinden voor als het zover is!

Mijn schoonouders wonen op een minuutje rijden van ons, dus die bellen we om de kids op te komen halen! Of als de kids al op bed liggen kunnen ze bij ons slapen!
Vorige keer braken mijn vliezen rond 22.00 uur ik had toen nog geen weeën maar toen hebben we wel alvast mijn schoonouders gebeld, met de mededeling dat de vliezen waren gebroken maar nog geen weeën. Nou een minuut later stonden ze op de stoep en zijn toen bij ons blijven slapen.

Groetjes Anne

Hey MJ,

Jouw verhaal kon het mijne zijn! Mijn ouders komen ook onze kant op als de bevalling begint, maar moeten ook ongeveer een uurtje rijden. Mijn moeder zal bij de bevalling zijn, mijn vader gaat op onze zoon passen.

Ik heb (nog) niets geregeld voor het geval mijn ouders er niet tijdig kunnen zijn. Heb niet zo heel veel mensen in de buurt die ik kan inschakelen. Zeker niet als het midden in de nacht nodig zou zijn. Moet er toch maar eens serieus over na gaan denken.....

Gr Ingrid

Heb de buurvrouw gevraagd, zij is wat ouder (in de 60) en zo ontzettend lief altijd voor Daniel.
Voor alles kunnen we altijd bij hen terecht.
Bij mn zoontje ben ik heel snel bevallen, dus in principe als ik begin en manlief is er niet dan komt zij omdat de kans op een supersnelle bevalling er wel in zit en ik dus niet alleen ben, en zorgt de buurman voor Daniel, en als manlief er wel is bijv snachts of als hij thuiskomt gaat zij met Daniel naar haar eigen huis toe.

Liefs Marina

Wij hebben dan welliswaar geen kinderen, wel een hond :)
Die wordt keurig opgehaald door mijn schoonouders als de eerste tekenen zich aandienen en na de bevalling zo snel mogelijk retour gebracht om kennis te maken met onze uk!

Wij hebben dan welliswaar geen kinderen, wel een hond :)
Die wordt keurig opgehaald door mijn schoonouders als de eerste tekenen zich aandienen en na de bevalling zo snel mogelijk retour gebracht om kennis te maken met onze uk!

Ik heb de luxe dat mijn ouders, schoonouders en schoonzus met haar gezin dichtbij wonen. In principe gaat onze zoon naar mijn ouders en als hij al in bed ligt komen ze bij ons. Mochten mijn ouders niet meteen kunnen dan schakelen we schoonouders of schoonzus in. Wel een fijn gevoel meerdere mogelijkheden dichtbij zeker omdat we een tweeling krijgen

Terug
Bovenaan