oppas/ werken

Hallo allemaal,

Hoe gaan jullie het doen met werken, oppas etc?

ik heb contact gehad met een gastouder die helaas al vol zat,
nu zit ik meer aan een creche te denken,
Ook zijn er twee moeders die zich aanmelden, sta ik niet op te wachten, mijn man vindt het wel aantrekkelijk, kost ook minder...

Voor de mensen die al kinderen hebben, wat zijn jullie ervaringen?
 
Ja ieder zn mening.
Mijn kinderen gingen naar een gastouder dit vond ik ook erg leuk voor ze kleine groepjes en ja ik zou voor een gastouder kiezen maar dat is ieder zn mening.

Je moet doen waar je je het prettigst bij voelt.

succes
 
hallo,

mijn dochter gaat naar een gastouder en dat bevalt mij erg goed en me dochter ook! het is heel huiselijk maar zijn toch wat kindjes en de gastouder heeft ook alle tijd voor de kindjes!
maar zoals angela-dennis al zegt ieder zijn mening!
Ik zal nooit voor een kinderdagverblijf kiezen maar ja das een gevoel! gr
 
Ook wij kiezen voor een gastouder, met name omdat ik onregelmatig werk en dat veel flexibeler is. Daarnaast vind ik een kinderopvang of creche zo massaal. Bij een gastouder krijg je een huiselijk gevoel, niet te grote groep dus garantie dat je kindje genoeg aandacht krijgt, en het zit ook nog dicht in de buurt :)
Maar zoals er eerder wefd gezegd is het ieders eigen mening en keuze.

Helaas voor jou dat de gastouder al vol zat, een gastouder/moeder aan huis is ook een goed idee, je kindje blijft dan in zijn vertrouwde omgeving en je hoeft niet heen en weer te reizen met je kinderen.
Succes met de keuzes!
 
Ons kindje gaat straks een dag naar mijn zus, een dag naar mijn schoonmoeder en een dag naar de kinderopvang. De overige twee werkdagen is één van ons thuis bij de kleine. Perfect geregeld dacht ik zo, geen van ons hoeft minder te gaan werken!
 
Terug
Bovenaan