Oppas

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Bestaat er zo iets als een soort instantie waar je je kan inschrijven als je je kind/baby bij een oppasmoeder wilt brengen een dag in de week en dat ik dan op haar kind  pas (ook 1 dag)
Het lijkt mij een goed idee zo help je elkaar,als het bestaat  wilt iemand dan een link van zo'n site op dit forum zetten.

Bedankt Groetjes Merel

Ik kreeg pas een pasje via mijn zorgverzekeraar van www.kindjeopkomst.nl. Hier zit ook een oppasservice bij, waar je mensen in de buurt kunt vinden. Misschien wat voor jou?

Die organisatie bestaat inderdaad (maar ik weet niet meer hoe hij heet). Tijdens het surfen ben ik dit tegengekomen. Ik zal nog eens kijken of ik hem nog terug kan vinden.

Groetjes,

Misschien kun je hierover contact opnemen met het gastouderbureau bij jouw in de buurt? Op die manier ben ik aan mijn oppaskindje gekomen en hebben we later de regeling getroffen dat ik op hun zoontje pas en zij op mijn dochtertjes als ik aan het werk ben. Dit doen we inmiddels buiten het gastouderbureau om... een advertentie in een plaatselijk huis aan huis blad of in de supermarkt levert soms ook reacties op,

Terug
Bovenaan