oppas

Hallo,

Wat betalen jullie aan een oppas voor een avondje uit.
Ik wil ons buurmeisje van 17 jaar hiervoor vragen maar heb geen idee wat je zo iemand dan geeft.

Hoi Hoi,
Ik heb vroeger ook wel eens opgepast, ik kreeg geen geld, maar gewoon een leuk aardigheidje, lekker douchegel met bodylotion of een kadobon.
En als je echt geld wilt geven zou ik ffies kijken van hoelaat tot hoelaat ze op moet passen.
Misschien iets van 10 euro.
Dan doet ze het de volgende keer misschien wel weer.
Nou succes ermee.
Groetjes suzan

Wij betalen onze oppas 2.75 per uur. Maar dat is volgens mij aan de lage kant. We ronden het meestal wel af naar boven. Zo rond de 3-3.25 euro is normaal geloof ik.

Hoi, wat je betaald aan een oppas is afhankelijk van verschillende dingen (o.a. of de kinderen slapen of wakker zijn, 1, 2 of meer kinderen, leeftijd oppas). Meer informatie hierover vind je op de site van het Nibud. www.nibud.nl. Ga naar "consumenten", dan door naar "kinderen", dan naar "oppastarieven".  Wij zelf  betalen de studentoppas volgens het Nibud, maar als we 's avonds weg gaan wanneer de kinderen slapen (en de onze worden gelukkig vrijwel nooit wakker) zetten we de babyfoon bij onze buurtjes, die daar vervolgens niets voor willen hebben.  Geven we af en toe een bioscoopbon of mooie bloemen.  

Hi wij betalen onze oppas 4 euro per uur. Maar het is geen meisje van 17 maar een lieve oma van 57. Zelf vind ik dat fijner, soms gaan we ook wel eens vroeg weg en moet ons zoontje nog eten en in bad en ik vind het een fijner gevoel als het een dame is met wat ervaring. Wij hebben onze oppas gevonden via Marktplaats en het is een schot in de roos. Succes

hoi hoi

ik denk dat het afhankelijk is van wie de oppas is of van wat ze moeten doen...

Zijn het vrienden die het graag voor je willen doen, dan is een bosje bloemen of zo wel leuk, of misschien kun je zelf een keer "terugoppassen" (is vast geen woord)

Is het een jonger iemand en ligt de kleine gewoon op bed 7.50 lijkt me dan redelijk, moet ze de kleine nog in bad en bed doen dan 10 of 12.50

Ik denk dat het allerbelangrijkste is dat jullie samen een te gekke avond hebben zodat de batterij weer is opgeladen en dan is meer geld minder belangrijk dan een goed gevoel, denk ik.(Maar ik kan en wil in niemands portemonee kijken)

liefs Clau

Terug
Bovenaan