oppas

laatst vroeg een kennisje of ik even op haar peter wilde passen. Ik liet het kind spelen met een poppenhuis wat ik daarvoor heb. ze was een poosje aan het spelen toen ik haar hoorde zeggen, nee dat moet ook uit anders kan ik je daar niet strelen, het ging hoogst w.s om het broekje van de pop maar 100 % zeker wet ik dat niet.
Toch laat het me niet los en denk ik erover om het voorval met haar moeder te bespreken.
Wat denkt u hierover
 
Oei.... dit klinkt wel heel vreemd. Ik zou ook gelijk mijn bedenkingen hebben. In dat soort dingen kun je niet voorzichtig genoeg zijn. Er gebeurt al genoeg op dat gebied! Zeker omdat duidelijk het woord strelen werd gebruikt. Kinderen hebben het altijd over aaien. Het voelt inderdaad niet oké.
Ik heb het nog niet allemaal even duidelijk: er kwam een kind spelen (een meisje??) en zij speelde met jouw zoon/dochter??? Hoe oud zijn de kinderen precies?

Maak het bespreekbaar met de moeder maar laat de kinderen er eerst nog buiten. Hou het goed in de gaten tijdens het spelen en grijp in als dit nodig is. als je zeker weet dat het te ver is gegaan zou je je eigen kind er nog over kunnen spreken.
Bedenk wel dat kinderen enorm kunnen experimenteren met poep/plas/geslachtsdelen in de peuter/kleutertijd, dus het hoeft geen kwade bedoelingen te hebben. Leer hen er maar op een goede manier mee om te gaan.

Succes!
 
Volgens mij is dit een nepbericht van een viespeuk! Met naam 'ritsje', beetje opvallend he! En het woord strelen gebruikt een peuter helemaal niet. Leest er geen moderator mee ofzo? Kan dit bericht verwijderd worden en IP geblokkeerd?
 
Terug
Bovenaan