Oppas

Lieve meiden,

Weet niet of dit al eerder ergens aangekaart is, maar wij gaan binnenkort voor het eerst een avondje weg en dan komt er oppas voor onze kleine meid. Tot nu toe hebben opa en oma het ingevuld, maar een oppas is toch wat anders........ Best spannend dus, maar mijn vraag aan jullie: wat betalen jullie de oppas en hoe komen jullie aan een goede oppas? Wij wonen nog maar net in een nieuw dorp en kennen er haast geen mensen.
Een advertentie plaatsen vind ik toch wat eng, wie weet wat erop af komt!

Alvast fijne dagen allemaal en voor de zwangeren onder ons: geniet ervan, volgend jaar is jullie gezin rond deze tijd weer wat groter!

Liefs, Irene

Hey

Betalen hangt denk ik af van de leeftijd. Wij hadden een meisje van 15 en die kreeg ongeveer 4 euro per uur van ons.
Ken je helemaal niemand? Meestal kom je er via via aan. Bij ons was het bijvoorbeeld een leerling van mijn school. ( ik geef les op een middelbare school).
Spannend zeg!! Succes.

Liefs,

T

Wij hebben twee verschillende avond-oppassers. 1 meisje is de dochter van kennissen en de andere is daar weer een vriendin van.
Wij betalen €4,- per uur als Julia al op bed ligt en ze dus niks hoeven te doen en €5,- per uur.als ze Julia ook op bed moeten leggen.

Ik hoop dat je snel een fijne oppas vindt. Dan kun je vaker een avondje weg;-)

Hoi,

Goed onderwerp, wij hebben ook nog geen vaste oppas. Zijn ook pas in maart in dit dorp komen wonen en zitten een beetje met hetzelfde dilemma. Het lijkt me heerlijk om zo'n oppasmeisje te hebben, kun je eens even wat doen 's avonds zonder dat het meteen zo'n onderneming wordt met kind wegbrengen, etc. Daar heb ik nl. lang niet altijd zin in.

Wat je ook vaak hoort is dat het makkelijker wordt zodra kinderen naar school gaan omdat dat je netwerk enorm vergroot ;-)

Terug
Bovenaan