oppas

Goedendag Dames,
mijn moeder is voor het eerst aan het oppassen vandaag op de onze kleine uk.
Nu is er het 1 en ander aan de hand en heeft ze hem ondertussen al bij 2 andere mensen achter gelaten en ook 2 keer door een ander de fles laten geven, nu heb ik niet zo een heel goed gevoel hier over en zit op me werk, zou het liefste naar huis willen en zorgen dat die kleine voortaan naar de opvang gaat, me moeder reageerde heel kort af toen ik zei dat ik dat niet zo leuk vond, eerst wilde ze mijn uk ook niet mee nemen naar die situatie omdat er bloed en zo ligt met bacateri en hij nog zo klein is nu heb ze dit toch gedaan terwijl hij naar een ander zou gaan allen die gene zit daar ook, ik weet niet zo goed wat ik moet doen het gaat zo tegen me gevoel in allemaal.

Help een rade loose moeder

Whoe dat klinkt wel heel spannend...wat is er allemaal aan de hand dan? Snap heel goed dat je niet lekker op je werk zit. Persoonlijk vind ik dat als je op een kind past, het welzijn van het kind voorop staat, ik weet natuurlijk niet wat er precies aan de hand is maar de vraag lijkt mij wel, wil je moeder ergens graag bij zijn of moest je moeder ergens bij zijn? In een noodgeval had ze jou moeten bellen en was je naar huis gegaan. Wat vreemd ook dat ze hem eerst bij 2 ?? Verschillende mensen achterlaat en vervolgens toch meeneemt. Lijkt me allemaal een beetje chaotisch. Misschien goed om nog is rond de tafel te gaan zitten en verschillende scenario 's door te nemen en wat je dan zou willen wat je moeder deed zodat het allemaal beter is afgestemd, succes!

Dank jullie wel dames heb het er met me moeder over gehad en ze snapt het helemaal en we weten ook allebei dat een paar dagen terug normaal de dagen er zo absoluut niet uit zien, alles gaat nu goed hij is er woensdag ook geweest en toen ging het gewoon goed en voelde het ook weer goed om hem bij me moeder achter te laten ik weet dat ze goed voor hem zorgt :) dank jullie wel voor de reacties
liefs

Terug
Bovenaan