Oppasmoeder aangeboden

Hallo,

Ik ben Danielle, 24 jaar en moeder van lief zoontje Jamie (25-06-03).
Ik werk part-time en dan meestal in de middag en avonduren, mijn man werkt overdag.
Graag zou ik één of meerdere dagen (of dagdelen) op uw kindje willen passen bij ons thuis in Capelle aan den IJssel. We wonen in een leuke eengezinswoning in de Sporenbuurt.
Thuis hebben we dan ook genoeg staan om kleintjes te vermaken en te verzorgen, aangezien we er zelf ook nog helemaal inzitten met die kleine van ons.
We roken niet en hebben ook geen huisdieren.

Ik ben beschikbaar op de volgende dagen/tijden:
Maandag hele dag.
Dinsdag niet.
Woensdag hele dag.
Donderdag ochtend tot 12 a 13 uur.
Vrijdag hele dag.
En in het weekend kan ik ook gewoon.

U kunt me altijd bellen op: 0102160166 of 0627396442 .
Mailen kan ook naar: jamievanseeters@wanadoo.nl.

M.v.g. Danielle de Nijs

 
Misschien een idee om je aan te melden bij een gastouderbureau als gastouder. Zij bemiddelen voor je zodat je zelf de intakeprocedure niet hoeft te doen en zij handelen de financiele kant voor je af. Daarnaast geven ze regelmatis cursussen en trainingen over allelei thema's rondom de zorg voor een kind. Kijn eens in de telefoongids of er bij jou in de buurt ook een is.
 
Er zit geen gastouderbureau in Capelle zag ik maar de dichtsbijzijnde voor jou is Humanitas in Rotterdam, Marshallweg 31
3068JN Rotterdam
Tel: 010 4074700
 
Er zit geen gastouderbureau in Capelle zag ik, de dichtsbijzijnde voor jou zit in Rotterdam. Dat is gastouderbureau Humanitas, Marshallweg 31
3068JN Rotterdam
Tel: 010 4074700
 
Terug
Bovenaan