Oppasmoeder nodig?

Hallo lieve mama s en pappa s, Mijn naam is Rianne en Ik ben een jonge gezellige oppas moeder die woont in Zwijndrecht en die goed voor kinderen is. Ik heb zelf een kindje genaamd Damian en ik zoek voor hem nog wat gezellige vriendjes en/of vriendinnetjes om mee te spelen. Door veranderingen op het werk zijn er geen mogelijkheden meer voor een goed geregelde kinderopvang. Dus ga ik zelf maar een goed geregelde opvang maken. hier is vanaf 1 augustus 2004 dus nog een plekje vrij voor 1 a 2 kinderen. Het leukste van oppasmoeder is natuurlijk het omgaan met de kindjes en het leuke contact met de ouders en dat zijn ook de dingen waar ik goed in ben. Ik bied dus een goede plaats aan om uw kindjes met een gerust hart achter te laten. Dus bent u nou hard op zoek naar een lieve, spontane, gezellige oppas voor uw kindjes en een huis waar ze lekker kunnen spelen en waar heel veel mag en ook genoeg duidelijkheid voor ze is, dan bent u bij mij aan het juiste adres. Ik ben hartstikke flexibel dus qua werktijden valt
er ook altijd wel een mouw aan te passen. Heeft u nog vragen? Email gewoon even en u krijgt altijd een antwoord op uw vragen! Natuurlijk eerst een kennismakingsgesprek en een proefperiode Misschien tot ziens voor een kennismakingsgesprek, Met vriendelijke groetjes, Rianne en mijn kleine Damian
 
hoi Rianne,wat een leuk idee! Helaas woon ik niet in de buurt, maar als je nog iemand weet die zoiets in Amsterdam doet....Ik hoor het graag! Succes! Groetjes Sascha
 
hoi rianne ik woon ook en zwijndrecht op dit moment heb ik nog geen oppas nodig om dat mijn kleine voorlopig nog veilig in zijn mama's buikje zit..maar mocht ik je nodig hebben hoor je zeker van me

groeten chariska 24 weken
 
Terug
Bovenaan