oppassen

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen dames!

Aangezien de vele reacties op het topic 'logeren', ben ik toch wel benieuwd naar het volgende. Gaan jullie   vaak weg zonder kids, zodat je dus een oppas nodig hebt of nemen jullie je kindje vaak mee? Of blijven jullie sowieso dan vaker bewust thuis in verband met de kleine? Ik zelf probeer zoveel mogelijk dat of ik of mijn man thuis is voor justin en als het echt niet anders kan, dan zorg ik voor oppas. Maar naar verjaardagen en dat soort dingen, nemen we justin gewoon  mee. Dus eigenlijk gaat ie altijd met ons mee en als dat dus echt niet kan, gaat ie naar een oppas (vaak opa en oma).  

groetjes mirjam

Ik heb pas één keer iemand op laten passen en dat was de buurvrouw met het verjaardagsfeestje van onze oudste. Wij waren toen wel gewoon thuis maar met twaalf stuiterende kinderen van zeven en acht jaar was het voor Stijn te druk. We konden Stijn wel lekker bij de buuf in de tuin zien keuvelen. Verder heeft er nog nooit iemand opgepast. Verjaardagen overdag neem ik Stijn gewoon mee en sávonds gaan we niet op verjaardagsvisite.

Groetjes van Marloes

Hoi Hoi,

Ik ben eigenlijk heel makkelijk met Rik ergens te slapen te leggen.
Maar als het niet nodig is heb ik liever dat ie thuis slaapt. Ik denk wel dat er een verschil is als je 1 kind hebt of meerdere. Bij meerdere wordt het namelijk toch moelijker om dat te doen.

In ieder geval als we een feestje hebben die echt laat wordt vind ik het rustiger voor RIk dat die bij een van de omas slaapt. Gaan we gewoon op visite nemen we hem gewoon mee.

Maar in ieder geval ben ik best makkelijk met Rik ergens laten slapen. En hij vind het ook leuk bij de oma ´s, dus dat scheelt wel hoor! Anders was het natuurlijk niet zo makkelijk!!

X Saskia
mv Rik 04/07/07

vera slaapt eigenlijk bijna nooit ergens anders. eens in de 2 weken hebben mijn man en ik bijbelstudie. mijn zusje past dan op. dit is echt heel handig. vera kan dan lekker blijven liggen en als ze wakker word vind ze het niet erg als ze mijn zusje ziet. ze vind het echt geweldig. eigenlijk past mijn zusje altijd op als we weg moeten...ze kan ook bijna altijd en wil het graag doen. hoe beter kan je het hebben.
in oktober gaan we met vrienden een weekend weg. vera gaat dan niet mee en gaat logeren bij opa en oma. dit vind ik best spannend. vind het eigenlijk helemaal niet leuk dat ze niet mee gaat. ach zij zal het wel leuk hebben.

Hoi,

Daniëlle heeft nog nooit een oppas thuis gehad. Als wij weggaan proberen we ook dat 1 van ons thuis is bij haar zodat ze lekker in haar eigen bedje kan slapen. Een enkele keer zijn we wel eens 's avonds op visite geweest maar dan gaat ze naar mijn ouders. We zijn erachter gekomen dat dit de beste oplossing is voor haar, ze is echt een kind van de regelmaat dus daarom nemen we haar 's avonds liever niet mee.
We zijn het afgelopen jaar wel weinig weggeweest maar dat maakt mij niet zoveel uit.

Groetjes van Sonja.

Terug
Bovenaan