Oppepper

Hoi,

Vanmiddag een lekkere oppepper gehad. Mijn ouders kwamen op de thee, die dachten al dat ik een beetje met mijn ziel onder mijn arm zat hier na al dat gedoe van gisteren. Dus toen ze mijn mail van gisteren gelezen hadden, belde mijn moeder direct: zullen we even langskomen?

Heb lieve cadeautjes gehad (boek 'Baby's eerste jaar' waarin ik alles kan opschrijven en door mijn moeder gepimpte schattige vogelhuisjes voor op de babykamer). Die onverdeelde aandacht heeft me echt even goed gedaan en voor afleiding gezorgd!

Wat zijn moeders dan toch fijn....

x Blossom

ah fijn zo'n oppepper op het moment dat je hem zo hard nodig had!
Ik hoop dat je je nu de komende tijd weer wat beter voelt. En hopelijk niet meer zo lang hoeft te wachten.
Liefs Maartje

Wat lekker he, zo'n oppepper. En ik weet helemaal wat je bedoelt als je zegt: wat zijn moeders dan toch fijn. Die van mij weet ook precies wanneer ze moet bellen of wanneer ze even langs moet komen. Gisteren was ze er om even te helpen met wat kleding uitzoeken en commodes in te richten en ze heeft gelijk een hele berg strijkwerk meegenomen. Echt, ben een bofkont met zo'n moeder.

Dus ik begrijp helemaal hoe je je voelt na het bezoekje en de cadeautjes van je ouders. Maar het gaat vooral even om de wetenschap dat ze er zijn als je ze nodig hebt. Goed gevoel he?!

Liefs

Terug
Bovenaan