Opperdepop (kookboek van de AH)

Hallo, heeft iemand van jullie toevallig het basiskookboek Opperdepop van de AH in de boekenkast staan en er niets mee doet? Ik zou het boek dan nml erg graag  over willen nemen.  

hoi.
wil je niet blij maken, heb het boek maar doe het nog niet weg omdat ik er zelf nog mee moet beginnen, zoontje 3mnd. maar misschien kan je het op marktplaats proberen? hoop dat het je lukt.

Hallo,
ik heb een paar weken geleden contact gehad via mail met ah,en die zeiden dat het niet meer te bestellen was.Als ik het bij google invul komt ah maar zie nergens dat je hem kan bestellen??....jammer.
gr gaby

hoi ,
ik heb een week of drie geleden het kookboek gekocht bij de AH bij ons in de buurt.
er lag er toen nog een in een bak met afgeprijste artikelen. misschien moet je daar eens kijken bij AH's bij je in de buurt. het is inderdaad een geweldig boek.

sandra

hoi
was aan het kijken op marktplaats maar daar vond ik niks
http://www.zoekwekker.nl/p173386/opperdepop.asp  mischien daar even kijken of die er nog zijn..

gr sylvia

Ik heb het een tijdje geleden ook gezocht, maar kon het ook nergens vinden. Wel op marktplaats maar daar vroegen ze belachelijke prijzen. Volgens mij was het boek oorspronkelijk € 8 ofzo.

Sandra in welke plaats woon jij dat er nog zoveel lagen? Ik heb ook een leuk boek gewoon bij de bruna gekocht en misschien hebben ze in de bieb   ook wel leuke boeken met recepten voor een baby.

Terug
Bovenaan